تعداد بازدید: 2289

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 4 آذر 1388-0:0

واكنش در دقيقه نود

رئيس تربيت بدني نوشهر گفت: عادل فردوسي‌پور درباره ورزشگاه شهداي نوشهر يك طرفه قضاوت كرد.


حجت‌الله حيدري در واكنش به پخش خرابي‌هاي ورزشگاه شهداي نوشهر از برنامه 90 اظهار داشت: اين برنامه و شخص فردوسي‌پور بايد بعد از پخش تصاوير ورزشگاه شهداي نوشهر با متوليان ورزشگاه نوشهر تماس مي‌گرفت تا ما نيز حرف‌هاي خود را بزنيم.

وي به خبرنگار مازندنومه در نوشهر گفت: حق فوتبال شهرستان نوشهر داشتن چنين ورزشگاهي با اين مشكلات عديده نيست و بايد ورزشگاهي درخور شان فوتبال نوشهر داشت.

 حيدري همچنين اظهار داشت: شهرستان نوشهر نيازمند حداقل دو ورزشگاه استاندارد است تا جوابگوي فوتبال دوستان و فوتباليست‌هاي اين شهر باشد.

 وي خاطرنشان كرد: متاسفانه ورزشگاه شهداي نوشهر محل تمرين و برگزاري مسابقات فوتبال در تمام رده‌هاي سني كه در ليگ‌هاي استاني و كشوري حضور دارند، است و بر اين اساس اين ورزشگاه به تنهايي پاسخگو نخواهد بود.

حيدري گفت: درصدد هستيم تا به ‌زودي تعميرات لازم را در قسمت‌هاي مختلف ورزشگاه شهداي نوشهر همچون رنگ آميزي، بازسازي سيستم‌هاي صوتي و سرويس‌هاي بهداشتي انجام دهيم.

وي بيان داشت: خاكبرداري زمين محوطه ورزشگاه شهداي نوشهر نيز در برنامه است كه با خاكبرداري و انجام زيرسازي لازم و پوشش مجدد با خاك تازه حتي‌الامكان از گل‌آلود شدن و تجمع آب در فصول باراني جلوگيري شود.

 رئيس تربيت بدني نوشهر تصريح كرد: پيش‌بيني هزينه ما براي انجام تعميرات 50 ميليون تومان است كه از سوي اداره كل تربيت بدني استان تامين مي‌شود.

 وي ادامه داد: ميانگين انجام مسابقات در ورزشگاه شهداي نوشهر در رده‌هاي سني مختلف به سه بازي در هفته مي‌رسد كه اين امر موجب مي‌شود با وجود هرگونه بازسازي و تعميرات بازهم ورزشگاه شرايط ايده آل خود را از دست داده كه براي حل اين مشكل ساخت ورزشگاه‌هاي بيشتر در نوشهر الزامي است.

حيدري گفت: براي ساخت ورزشگاه استاندار با امكانات و تجهيزات لازم در زميني به مساحت پنج هكتار كه از سوي وراث مرحوم درويش به تربيت بدني نوشهر تحويل داده شد توافقات لازم انجام گرفت.

وي خاطرنشان كرد: ساخت اين ورزشگاه سه سال به طول مي‌انجامد كه پس از بهره‌برداري، زمين ورزشگاه شهداي نوشهر به عنوان زمين تمرين در نظر گرفته مي‌شود.

 وي درباره كمك مالي به تيم فوتبال شموشك نوشهر نيز اظهار داشت: در جلسه‌اي كه با حضار وراث مرحوم درويش در فرمانداري نوشهر و با حضور مسئولان ورزش استان و شهرستان برگزار شد، مقرر شد مبلغ 50 ميليون تومان از سوي اداره كل تربيت بدني به اين باشگاه كمك شود تا بتواند بازي‌هاي خود را تا نيم فصل ادامه دهد.

 حيدري افزود: پس از اتمام نيم فصل اول موضوع انحصار وراثت خانواده مرحوم درويش انجام مي‌گيرد كه بر اساس گفته وراث مرحوم درويش، شموشك نوشهر از نيم فصل دوم همچون گذشته از سوي وارثين درويش حمايت مالي خواهد شد.

 رئيس تربيت بدني نوشهر درباره هزينه‌‌هاي انجام شده تاكنون براي اين تيم براي حضور در مسابقات دسته اول كشور اظهار داشت: تاكنون كم و بيش كمك‌هايي به تيم شموشك شده تا بتواند در مسابقات به ويژه در خارج ازخانه به ميدان برود كه در آخرين كمك به اين تيم تمام هزينه‌هاي بازي با سپاهان نوين در اصفهان از سوي مدير كل تربيت بدني نوشهر به مبلغ 4 ميليون تومان صورت پذيرفت و حتي پس از پايان بازي با سپاهان نوين نيز مبلغ 500 هزار تومان ديگر نيز پرداخت شده است.


  • يکشنبه 8 آذر 1388-0:0

    خوب این صحبت ها چه ربطی به تصاویر نود داره.اون مشکلات الان رو گفت شما از برنامه های آینده صحبت می کنید.


    ©2013 APG.ir