تعداد بازدید: 3164

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 4 آذر 1388-0:0

پل تحمل کاميون را نداشت

ساعت 10 و 30 دقيقه سه شنبه شب،با عبور كاميوني كه از سمت رشت به چالوس مي‌آمد و حامل رول حدود 20 تني بود، پل سردآبرود چالوس‌ با اين كاميون فرو ريخت.


 اين حادثه غير‌منتظره به گونه‌اي بود كه جمعيت زيادي از مردم اطراف پل و منطقه سردآبرود با صداي مهيب آن به اين محل مراجعه كردند.

راننده كاميون در اين رابطه به farsnews گفت: با سرعت حدود 65 كيلومتر در ساعت در حال رانندگي بودم كه با رسيدن به اين پل به ناگاه متوجه شدم كه حادثه‌اي در حال اتفاق است.


وي كه جواني سي و چند ساله به نظر مي‌رسيد، افزود: براي يك لحظه هزاران فكر به ذهنم خطور كرد و نمي‌دانستم چرا بين زمين و آسمان معلق هستم.


وي خاطرنشان كرد: اين اتفاق شايد در عرض چند ثانيه رخ داد و من هم مات و مبهوت مانده بودم كه چه كنم.
بعد از رخداد ماموران راهنمايي و رانندگي، نيروي انتظامي، راه و ترابري و ديگر مسئولان شهر به سر صحنه آمدند و نسبت به برگرداندن وضعيت عادي اقدام كردند.


رئيس اداره راه و ترابري شهرستان‌هاي نوشهر و چالوس در اين ارتباط گفت: بعد از اطلاع از وضعيت پيش آمده ماموران راهداري اين اداره سريعا وارد عمل شدند و نسبت به برگرداندن وضعيت به حالت عادي اقدام كردند.

احمد رضايي خاطر‌نشان كرد: تمام عوامل ستادي اين اتفاق در صحنه حاضر شدند و از سوي اداره كل راه و ترابري استان نيز اين موضوع در حال رسيدگي است و شخص مدير كل محترم راه و ترابري صبح امروز براي بازديد از وضعيت به وجود آمده به چالوس خواهند آمد.


دبير ستاد حوادث غير مترقبه شهرستان چالوس نيز گفت:‌ عمر مفيد اين پل و پل اصلي شهر چالوس به پايان رسيده است و نسبت به اتفاقات احتمالي در قبل گوشزد شده است.


محمد‌حسن حكيم زاده افززود: اين پل‌ها توانايي تحمل تريلي‌ها و كاميون‌هاي بزرگ با اين ميزان وزن باري را ندارد و بايد نسبت به جلوگيري از عبور و مرور آنها در شهر خودداري به عمل آورد.


وي با اشاره به اينكه خوشبختانه اين حادثه تلفات جاني در پي نداشته است، افزود: بايد خدا را شكر كرد كه اين حادثه در شب اتفاق افتاد و عبور و مرور وسائل نقليه بسيار ناچيز بود وگرنه معلوم نبود چه تبعات ناگواري اتفاق مي‌افتاد‌.


شمسعلي قبادپور سرپرست فرمانداري چالوس نيز از پاسخ به خبرنگاران امتناع كرد و با حالت تندي آنها را از خود راند.


وي بيان داشت: شما كار خود را بكنيد و من هم كار خود را مي‌كنم و نيازي به مصاحبه ندارم.

با توجه به سخنان اخير استاندار مازندران در خصوص يكي از موارد ارزشيابي مديران ارتباط با رسانه‌هاست، بايد ديد چرا سرپرست فرمانداري چالوس نسبت به برقراري تعامل با خبرنگاراني كه پابه پاي مسئولان در دقايق ابتدايي حادثه در صحنه حاضر بودند و براي انعكاس اخبار و اقداماتي كه شهرستان انجام شده است گام برداشته‌اند، اين برخورد انجام شد.


وضعيت رفت و آمد با دو بانده كردن پل كناري پل مخروبه در حالت عادي است و كاميون مورد نظر با جرثقيل به بالا منتقل شد.



©2013 APG.ir