تعداد بازدید: 2493

توصیه به دیگران 1

شنبه 1 خرداد 1389-0:0

30 دقيقه با آقاي معاون

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت:دوم خرداد در نوع خود اهمیت دارد،اما بستر این حماسه ها در سوم خرداد نهفته است.


به گزارش خبرنگار مازندنومه، هادی ابراهیمی در نشست خبری به مناسبت گرامی داشت سوم خرداد گفت: در حالی به استقبال برنامه های آزادسازی خرمشهر می رویم که خرداد مملو از خاطرات تلخ و شیرین است و نقش دستگاه های فرهنگی و اجرایی در این میان دوچندان است.

وی در پاسخ به این سوال که دوم خرداد نیز از سوی رهبر انقلاب به عنوان حماسه یاد شده و آیا برنامه ای برای این روز دارند،اظهار داشت : همه برنامه ها در دل سوم خرداد قرار می گیرد و هیچ مناسبتی با ارزش تر از سوم خرداد که غیرت و حماسه ملی را در خود جای دهد ، مفهوم پیدا نمی کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه همه مناسبت ها در نوع خود مهم هستند،تصریح کرد: دوم خرداد در نوع خود دارای اهمیت است اما بستر این حماسه ها در سوم خرداد نهفته است و اگر پیروزی در سوم خردادی میسر نمی شد دوم خرداد نیز در کار نبود.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران یادآور شد: سوم خرداد در کشور، دارای متولی است و حداقل 20 دستگاه اجرایی برنامه های این روز را پیگیری می کنند.

 ابراهیمی با بیان اینکه در مازندران کمتر نویسنده و فیلمسازی در حوزه دفاع مقدس ورود پیدا کرده، تصریح کرد: در سفر سوم دولت در این حوزه باید اقداماتی صورت گیرد تا تاریخ جنگ مازندران به صورت یک کار روایی در قالب فیلم ماندگار شود.

به گزارش مازندنومه، هادی ابراهیمی با حدود نيم ساعت تاخیر در جلسه حاضر شد و پس از 30 دقیقه حضور در جلسه ، سالن مصاحبه را ترک کرد.

 وی در این خصوص توضيح داد: به دلیل حضور در دانشگاه ، جلسه شورای اداری قائمشهر و جلسه ستاد ارتحال امام ، با تاخیر در این جلسه حاضر شدم و از اینکه سریع باید جلسه را ترک کنم عذرخواهی می کنم چراکه استاندار در ماموریت است و من باید در جلسه شورای تامین و پس از آن نیز نشست با احزاب استان حاضر شوم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران 20 دقیقه از 30 دقیقه حضور در جلسه را به قرائت برنامه های بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس پرداخت.

ابراهیمی پس از پاسخ به یک سوال جلسه را ترک کرد. شاید این کوتاه ترین نشست خبری معاون سیاسی در طول مدت حضور وی در این معاونت بود.

گفتني است مازندران در عملیات بیت المقدس 249 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ساری و بابل با 30 شهید ، بیشترین آمار در استان را به خود اختصاص داده اند.


  • سه شنبه 4 خرداد 1389-0:0

    آقای قربان پور
    برای بار دوم است که به تبلیغ به این صورت دست می زنید. آیا قصد شرکت در انتخابات مجلس نهم را دارید؟اینجانب کاری به صحبت های شما ندارم اما روش تبلیغ شما شایسته نیست.

    • جعفر قربان پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 3 خرداد 1389-0:0

      برادر ارزشی سرور گرامی جناب آقای مهندس طاهایی استاندار محبوب و بزرگوار
      با سلام و احترام ، جلسه هم اندیشی سیاسی در استانداری مازندران 28/11/88 در محضر حضرتعالی ، معاون محترم سیاسی وبا حضور احزاب ، بدون حضور رجال سیاسی مستقل و بار دیگر نیز در سال جاری نیز در محضر معاون محترم سیاسی استانداری برگزار گردید . آیا فقط احزاب فعال سیاسی هستند و فضای سیاسی باید در انحصار احزاب باشد و آیا بعضی احزاب در سالهای گذشته موجب تنش در عرصه سیاسی نشدند ؟ پس جایگاه نخبگان سیاسی قانونی مستقل و متعهد با همت و کار مضاعف که وابستگی حزبی و جناحی نداشته اما توانایی نوآوری و شکوفایی دارند ، کجاست ؟ آیا معاونتهای محترم سیاسی فرمانداری ، استانداری و صدا و سیما نخبگان سیاسی مستقل و قانونگرای کاندیدای مجلس هشتم مورد تایید شورای نگهبان می باشند را هدایت و حمایت خواهند نمود و از قدرت بینش وتحلیل سیاسی شان برای افزایش سطح تخصصی و کارآمدی چنین جلساتی استفاده می کنند؟ لطفا رهنمود عنایت فرمایید تا چراغ راه آینده باشد . با تشکر از شما و اصحاب رسانه و مطبوعات- جعفر قربان پورکاندیدای مجلس هشتم از ساری و ...

      • يکشنبه 2 خرداد 1389-0:0

        خرداد در نوع خود اهمیت دارد،اما بستر این حماسه ها در سوم خرداد نهفته است.
        روابط عمومی نمونه یعنی حضرت زینب .....

        به کجا چنین شتابان ؟!


        ©2013 APG.ir