تعداد بازدید: 3916

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 3 خرداد 1389-0:0

احضار و تذکر

در پي تقاضاي دکتر عزت الله يوسفيان ملا-نماينده مردم آمل در مجلس- و طي يک تماس تلفني،مريم پروين-يادداشت نويس مازندنومه- صبح روز دوشنبه به دادگستري آمل احضار شد.


پروين که دو دوره عضو شوراي شهر آمل بود،در روز يکشنبه 26 ارديبهشت ماه سال جاري يادداشتي را با عنوان"مدیریت سیاسی در آمل؛تفاهم یا تقابل؟!" ابتدا در مازندنومه و چند روز بعد در نشريه محلي پيام آمل انتشار داد که از قرار همين يادداشت باعث احضار او به دادگستري آمل شد.

شنيده هاي ما حاکيست دادستان آمل پس از شنيدن توضيحات خانم پروين،در فضايي دوستانه به بيان چند تذکر و توصيه قناعت کرد.

بر اساس شنيده ها مريم پروين قصد دارد در انتخابات آينده مجلس از حوزه آمل کانديدا شود و برخورد روز دوشنبه در واقع نخستين رويارويي اين دو نامزد،در راستاي انتخابات آتي قلمداد مي شود.

براي خواندن يادداشت بحث انگيز خانم پروين به اين لينک مراجعه کنيد:http://www.mazandnume.com/?PNID=V10740


  • پنجشنبه 6 خرداد 1389-0:0

    حضرت امام فرموده است ای کاش مسلسل ها به قلم تبدیل شوند. آقای یوسفیان اگر اهل قلم نیستید لااقل مسلسل دست نگیرید. با تهدید و ارعاب نمیشود منتقدان را ساکت کرد.

    • پنجشنبه 6 خرداد 1389-0:0

      ازسرکارخانم پروین درخواست می شودکه ازاین به بعدبه به چه چه کنندتا ازفیلتر نطارت ردشوند

      • سه شنبه 4 خرداد 1389-0:0

        حتما عطوفت اسلامی شامل حال خانم پروین شده ، خانم پروین با این تذکرها گوشه نشین نشی؟

        • دوشنبه 3 خرداد 1389-0:0

          این خبر که در روز دوشنبه در بعضی محافل اجتماعی و سیاسی آمل شنیده شد موجی از تاسف در میان بسیاری از مردم آمل از اقشار مختلف و به ویژه اهل قلم و فرهنگیان و دانشگاهیان را برانگیخت. واقعا متاسف شدم که نماینده شهر آمل علیه نویسنده ای که از ضرورت تفاهم به جای تقابل سخن میگوید تقابل را انتخاب کرده است. آن هم از نوع قهرآمیزش را. اگر آقای یوسفیان حرفی داشتن بهتر نبود مقاله خانم پروین را با مقاله پاسخ میدادند؟


          ©2013 APG.ir