تعداد بازدید: 2820

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 5 خرداد 1389-0:0

منتظر باشيد

خانواده نوزاد(جنين) فوت شده در بيمارستان آيت الله روحاني بابل،پيگيري هاي شان را به نهاد ریاست جمهوری و وزارت بهداشت کشاندند.(ايميل پدر نوزاد+پاسخ دفتر رياست جمهوري و وزارت بهداشت)


 به گزارش خبرنگار مازندنومه در بابل، دفتر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی يک نامه الکترونیکی(ايميل) به درخواست پدر و مادر نوزاد فوت شده در بیمارستان آیت الله روحانی بابل پاسخ دادند .

درایمیل رسیده از سوی دفتر ریاست جمهوری به خانواده نوزاد فوت شده آمده است:" نامه مورخ چهارشنبه 29 ارديبهشت 1389 شما با شماره س/155999 به وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکي ارجاع شده است و از همین طریق منتظر دریافت پاسخ باشید."

همچنین دفتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز طی ایمیلی عنوان کرد:" نامه شما دریافت و جهت بررسی برای مسئولین مربوطه ارسال خواهد شد."

 در نامه الکترونیکی پدر و مادر نوزادی که چندي پيش در بیمارستان آیت الله روحانی بابل فوت شده و خبر آن در مازندنومه انتشار يافت، آمده است: "به استحضار می رساند اینجانب "احمد براری تاری" فرزند نورالله همسر" الهه رحیمی" می باشم. اصرار بر زایمان طبیعی اولین شکم مادر 22ساله همسر بنده از سوی مسئولین بیمارستان آیت الله روحانی بابل منجر به مرگ نوزاد در شکم شد. همسرم که 9 ماه تحت درمان مستمر دکتر "ی" پزشک متخصص و جراح زنان و زایمان بیمارستان آیت الله روحانی بابل بوده است، شب چهارشنبه 22/ 2/ 1389 بدلیل سهل انگاری و بی توجهی پزشک مرتبط و پرستاران شیفت نسبت به وضعیت مادر، نوزاد در شکم جان خود را از دست می دهد."

 همچنین در این نامه ارسالی گفته شده است:" الهه رحیمی -مادر نوزادم -که از روز دریافت آزمایش بارداری تا کنون تحت مراقبت دکتر "ی" پزشک بیمارستان آیت الله روحانی بابل بوده است؛ اظهار می دارد در روز 16 اردیبهشت ماه جاری، 9 ماه دوران بارداری ام به اتمام رسیده بود که با مراجعه به بیمارستان، پزشک به دلیل عدم بروز درد زایمان اجازه بستری نداد. خواهشمند است این خبر را انعکاس داده و پیگیری کنید تا دیگر شاهد مرگ نوازدان در شکم مادرشان نباشیم."

یادآور می شويم گزارش کامل خبر با عنوان"مرگ،پيش از تولد"،نيز جوابیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل و پاسخ خبرنگار ما در بابل بر اين جوابیه،در طي روزهاي گذشته در همين پايگاه اينترنتي انتشار يافت.


  • شنبه 8 خرداد 1389-0:0

    خبرنگاران منتظر پیگیری های نهاد ریاست جمهوری و وزارت بهداشت هستند تا هرگونه اقدامات انجام شده از سوی مسئولین بلند پایه کشور را به سمع و نظر افکار عمومی برسانند.

    • شهروند ناراضیپاسخ به این دیدگاه 1 0
      چهارشنبه 5 خرداد 1389-0:0

      آیا واقعاً ریاست جمهوری و وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران حق تضیع شده این خانواده، مخصوصاً مادر آن نوزاد را از مسئولین (با کفایت..!) بیمارستان می ستانند..؟
      مادر در هنگام بارداری، نه ماه تمام با عشق و علاقه، بچه را در شکم خود پرورش داده و چه شبهایی که برایش لالایی نخوانده، به امید بدینا آمدنش..؟!
      خدایا شر این مسئولین (با کفایت..!) را از استان ما (مازندران زیبا) خلاصی ده...


      ©2013 APG.ir