تعداد بازدید: 2463

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 5 خرداد 1389-0:0

شموشك 750 ميليون تومان بدهي دارد

سرمربي شموشک گفت:ديگر تيمي به نام شموشک باقي نمانده و بهتر است همه برويم- قصد دارم ديگر مربي گري نكنم-در مدت يكسال مربي گري در شموشك به اندازه ده سال سختي كشيدم.


دو تيم فوتبال شموشك نوشهر و اتكاي گلستان در حالي شامگاه سه شنبه در ورزشگاه شهداي نوشهر به ديدار يكديگر رفتند كه شموشك نياز مبرم به سه امتياز اين بازي براي بقا و اتكاي گلستان براي صعود نياز داشت.

شموشك كه در طول فصل فراز و نشيب‌هاي بسيار زيادي را پشت سر گذاشته بود، در بازي مقابل اتكاي بسيار ضعيف و نااميد كننده و آشفته ظاهر شد و در نهايت بازي يك بر صفر برده را با نتيجه يك بر يك مساوي كرد.

مختار بابايي-سرمربي تيم شموشك -در پايان بازي در گفت‌وگو با مازندنومه در نوشهر درباره ماندن يا رفتن خود از اين تيم اظهار داشت: تيمي به نام تيم فوتبال شموشك باقي نمانده كه بخواهيم در مورد ماندن در آن حرفي بزنيم و بهتر است همه از اين تيم برويم.

وي افزود: در اين فصل هر آنچه رنج و فشار روحي بود بر من و بازيكنانم وارد شد و قصد دارم ديگر مربي گري نكنم چون در مدت يكسال مربي گري در شموشك نوشهر به اندازه ده سال سختي كشيدم و خسته شدم و بايد بروم استراحت كنم .

سرمربي شموشك نوشهر درباره كمك‌هاي مالي از بيرون به اين تيم گفت: ديگر كاري از دست كسي برنمي‌آيد و اگر ميلياردها تومان هم بدهند ديگر فايده‌اي ندارد و بايد گفت تيم فوتبال شموشك نوشهر از بين رفته است.

 هادي برگي‌زر سرمربي تيم فوتبال اتكاي گلستان در پايان اين بازي در گفت‌وگو با خبرنگار مازندنومه در نوشهر گفت: هر وقت به نوشهر آمدم و ورزشگاه آن را ديديم همانطور مثل سابق بود و امروز هم آن را همانطور ديدم و اصلا هيچگونه رسيدگي به وضعيت اين ورزشگاه نمي‌شود.

 اكبر اسماعيل نژاد-مديرعامل باشگاه شموشك نوشهر- هم به مازندنومه گفت: شموشك نوشهر بيش از نيم ميليارد تومان به ادارات و صنوف مختلف بدهي دارد.

وي گفت: براي رفع مشكل تيم فوتبال شموشك نوشهر بارها جلسات متعددي را با حضور مسئولان استان و شهرستان برگزار كرديم و هر بار نيز از شخص خسرو درويش -يكي از وراث مرحوم درويش مالك فقيد باشگاه- دعوت كرديم تا در اين جلسات حضور يابد و تكليف اين تيم را مشخص كند اما هر بار حضور ايشان از در جلسه منتفي شد.

 وي افزود: آخرين جلسه در تاريخ ششم ارديبهشت ماه امسال برگزار شد كه باز هم آقاي خسرو درويش حضور نيافتند و بنابراين صورتجلسه آن تنظيم شد و به استان ارائه گرديد و اكنون منتظر اخذ نظر مسئولان استان و سپس فدراسيون فوتبال هستيم تا امتياز آن واگذار شود.

 مديرعامل شموشك نوشهر بيان داشت: شرط واگذاري امتياز تيم فوتبال شموشك نوشهر ماندن و فعاليت اين تيم در نوشهر مي باشد كه اين موضوع مورد توافق همه مسئولان است.

 وي گفت: در حال حاضر منتظريم تا بازيهاي باقيمانده به اتمام برسد و بعد از آن در اين مورد تصميم گيري شود چرا كه به نظر مي رسد آقاي درويش توانايي پرداخت بدهي ها و نگهداري تيم فوتبال شموشك نوشهر را ندارد.

 وي ادامه داد: شموشك نوشهر 750 ميليون تومان بدهي به ادارات ، بازيكنان، كادر فني و صنوف مختلف در سطوح مختلف نوشهر دارد و اگر سال بعد در ليگ يك بماند و بخواهد در رقابتهاي ليگ دسته اول فوتبال كشور فعاليت نمايد بايد بدهي هاي خود را پرداخت نمايد.

 اسماعيل نژاد بيان داشت: قرار داد اكثر بازيكنان شموشك نوشهر به اتمام رسيده است و اين نيز خود يكي از مشكلات ما براي فصل خواهد بود.

 وي درخصوص ماندن مختار بابايي -سرمربي فعلي تيم- گفت: هنوز وضعيت تيم فوتبال شموشك نوشهر مشخص نيست و اول بايد وضعيت تيم مشخص شود. 



    ©2013 APG.ir