تعداد بازدید: 2860

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 6 خرداد 1389-0:0

حشيش هاي گريسي

  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدون کنار گفت:پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فریدون کنارطی یک عملیات ویژه توانست از یکی ازسرشاخه های توزیع مواد مخدرمنطقه، 54 کیلوگرم حشیش کشف کند-این حشیش ها در کف یک دستگاه وانت باربه شیوه ماهرانه اي جاسازی شده بود که حتی سگ هاي موادیاب هم  قادر به يافتنش نبودند.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در فريدون کنار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدون کنار گفت:این باند با توزیع مواد اعتیاد آور بسیار قوی از استان های جنوب شرقی کشور در پوشش پخش عمده البسه(پوشاک) به مقصد این شهرعمل می کردند.

  سرهنگ سید علی اکبر موسوی افزود:ماموران نیروی انتظامی فریدون کنار دریک عملیات خاص توانستند وانت بار و مواد مخدر را درضلع جنوبی خیابان ولیعصر شناسائی و رهگیری و در یک غافلگیری همه افراد باند را دستگیر کنند.

وي  بیان داشت:این حشیش ها در کف یک دستگاه وانت بار(مزدا1600) به شیوه بسیار حرفه ای وماهرانه جاسازی شده که حتی سگهاي موادیاب هم  قادر به يافتنش نيستند.

وی افزود: این قاچاقچیان در کف اتاق خودروي مدل بالاي خود3 لایه تعبیه نمودند که در لایه نخست فلز گالوانیزه ساخت خارج کشور به کار بردند که شباهت بسیاری به جنس استیل دارد.

 رئیس پلیس فریدون کنار در تشریح روش قاچاقچیان خاطر نشان کرد: این افراد با بهره گرفتن از این روش خواستند توجه و فکر هر بیننده ای را از پوشش پائینی وانت منحرف کنند.

وي گفت: این باند به دو دلیل از ماده صنعتی گریس برای نقشه های شان استفاده می کردند. اولا ؛ مواد شیمیائی گریس را در زیرجدار اول به میزان یک سانیمتری آغشته مي کردند که اگر ماموران پاسگاه ایست وبازرسی نیروی انتظامی در طول مسیرراه (جنوب تا شمال) به این وسیله نقلیه مشکوک شدند و محافظ فلزی واستیل را از اتاق عقب بیرون کشیدند به لایه بعدی به دلیل چرب بودن به کف وانت نرسند و وارد اتاق پشتی نشوند و ثانيا: این گریس مالی موجب متصاعد شدن بوی غیره قابل تحمل برای سگ های مواد یاب می شد.

 سرهنگ موسوی ادامه داد؛ پلیس دایره مبارزه با مواد مخدر ، بعد ازتمیزی طبقه دوم کف وانت بار به طبقه سوم خودرو دسترسی پيدا کرد و طنابهائی را ملاحظه کرديم که منظم دسته بندی شده و به اطراف خودرو متصل بود؛ بعد از کشیدن سر طنابها ، حشیش های بسته بندی شده هم مشاهده شدند.

به گزارش مازندنومه نیروی انتظامی شهرستان فریدون کنار در روزهای گذشته همه اعضاي باند "هوش سیاه" را که با سلاح کلت به اخازی از راننده ها شهرستانهای توریستی می پرداختند، شناسائی و دستگیرکردند.



    ©2013 APG.ir