تعداد بازدید: 2448

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 11 خرداد 1389-0:0

از خاموشی ها

قطع مکرر برق در بخش غربی ساری، آن هم در شرایطی که هنوز تابستان فرا نرسیده، برخي شهروندان ساروی را کلافه و نگران کرده است.

 


به گزارش مازندنومه،ساکنان غرب ساری در روزهای گذشته و در طول شبانه روز بارها شاهد قطع و وصل جریان برق بوده اند که برخی از این قطعی ها به حدود دو ساعت نیز رسیده است.

 این پرشش برای شهروندان ساروی مطرح است در روزهایی که با اوج مصرف برق روبه رو نیستیم و شرایط دمایی مناسبی را در استان شاهدیم، چرا با خاموشی های متعدد مواجهیم؟!

 رضا مهدوی- ساکن شهرک فرهنگیان ساری- با بیان اینکه قطع مکرر برق در خرداد ماه در این شهرک برای بیش از 300 واحد مسکونی و ساکنانش بارها روی داده است،به مازندنومه گفت: هنوز که هوا گرم نشده و مصرف برق بالا نرفته،با این قطعی ها مواجهیم؛ در فصل گرم تابستان و ورود گردشگران معلوم نیست با چه شرایطی روبه رو خواهیم شد؟!

 وی افزود: وزیر نیرو وعده داده که در تابستان خاموشی نداریم اما ما خاموشی های فصل بهار را شاهدیم!

اين شهروند با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق بدون اطلاع رسانی قبلی اقدام به قطع برق می کند، افزود: در شرایطی که برق برخی نقاط مرکز استان هیچگاه قطع نشده ما در بهار شاهد ده ها خاموشی بوده ایم.

 رمضانی نیا -دیگر شهروند ساروی- نیز که در جوار شهرک جانبازان سکونت دارد از متولیان توزیع برق خواست خاموشی را از قبل اطلاع داده و برنامه های خاموشی را در سطح شهر توزیع کنند.

 وی افزود: چرا در خرداد ماه با قطعی های متعدد برق در این منطقه مواجه بوده ایم اما در دیگر نقاط شهر خبری از قطع برق نیست؟!

 حسینی- شهروند ديگر ساروی نیز خواستار اطلاع رسانی جدول خاموشی ها از سوی شرکت توزیع برق شد.

وی افزود: با شرایط کنونی، قطعی ها در تابستان افزایش خواهد یافت.



    ©2013 APG.ir