تعداد بازدید: 2803

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 5 تير 1391-19:11

فرماندار میانجی شد/خبرنگار و کارمند شهرداری آشتی کردند

با پا درمیانی فرماندار قائم شهر، بین خبرنگار روزنامه قدس و مسئول سابق روابط عمومی شهرداری صلح و آشتی برقرار شد.


مازندنومه،خبر ارسالی روابط عمومی فرمانداری قائم شهر:علی پیرفلک پس از اطلاع از درگیری لفظی خبرنگار روزنامه قدس و یکی از کارکنان شهرداری قائم شهر پیگیری موضوع را خواستار شد.

بر اساس این گزارش،فرماندار شهرستان قائم شهر پس از رویت گزارش تحقیق و صحبت با هر دو طرف دعوا، ضمن دلجویی، این دو را به صلح و دوستی دعوت کرد و دستور تشکیل جلسه ای را جهت رفع ابهامات و کدورت ها در فرخنده روز میلاد آقا ابوالفضل العباس (ع) صادر کرد.

این جلسه با حضور فرماندار قائم شهر، شهردار، رییس خانه مطبوعات استان،خبرنگار روزنامه قدس، مدیر کارگزینی شهرداری، مسئول روابط عمومی شهرداری، حراست فرمانداری و مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر بعد از ظهر روز یکشنبه چهارم تیر برگزار شد.

پیرفلک گفت:این نشست صمیمی را نیز برای ایجاد صلح و رحمت برگزار کردیم و انتظاری جز این از شما نداریم.

وی افزود: استاندار و معاون سیاسی، امنیتی ایشان به دلیل توجه و اهمیتی که برای کار خبرنگار و اصحاب رسانه قائلند،مرتب پیگیر موضوع بودند و از بنده گزارش می خواستند.

فرماندار قائم شهر تاکید کرد: همه باید یاد بگیریم که انتقاد پذیر باشیم، به حقوق فردی و گروهی افراد احترام بگذاریم، آستانه صبر و تحمل مان را افزایش دهیم، بر خشم خود غلبه کنیم و یاد بگیریم که دیگران را ببخشیم. 

پیرفلک از طرفین دعوا خواست تا با فراموش کردن اتفاقات روز حادثه،کدورت ها را کنار بگذارند.

در پایان خبرنگار روزنامه قدس و مدیر کارگزینی شهرداری،با دیده بوسی کدورت ها و سوء تفاهامات را کنار گذاشتند.

گفتنیست اواخر خردادماه بین حسین احمدی -خبرنگار روزناهم قدس-و مسئول سابق روابط عمومی شهرداری قائم شهر-درگیری رخ داد که بعد از بازتاب رسانه ای قضیه،شهرداری به شکایت علیه این خبرنگار اقدام کرد.


  • امیرهوشنگپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 7 تير 1391-0:0

    دوست عزیزی که نوشتین به عکس نگاه کنید غرور را در طرف مقابل می بینید ، باور کنید بنده عقد اخوتی با طرف مقابل ندارم ، ولی از آنجا که طرف مقابل را از دیرباز می شناسم ، می دانم که اهل تکبر و تفاخر نیست ( البته تا آنجا که بنده مطلعم ، مگر اینکه تغییرات اساسی کرده باشند ) ، این قبیل برخوردها لاجرم پیش می آیند ، پس باید سعی کرد کینه ها را به دوستی بدل کرد نه اینکه به آنها دامن زد ، اما آنچه که زیباست ریش سفیدی زعمای قوم است و آنچه که جای گلایه دارد این است که برخی عزل و نصب های بی مورد اگر نباشد اینگونه برخوردها نیز به وقوع نمی پیوندد ، برای مثال ، با احترام به مدیر فعلی حراست شهرداری قائم شهر ، اما در دوران مدیریت قبلی این قبیل مسایل بسیار به ندرت و شاید در حد صفر می نمود ، این میان شاید حراست کل استان باید بیش از همه پاسخگو و در صدد رفع مسایل جاری باشد که یا نیست یا انشاء الله که هست .

    • چهارشنبه 7 تير 1391-0:0

      درود بر جامعه مظلوم خبرنگاران

      • چهارشنبه 7 تير 1391-0:0

        با سلام آقای احمدی از این رفتار بزرگوارانه ای که داشتید خوشم اومد... خدا به داد ما جوونای بیکار برسه که آزمون استخدامی می دیم ولی همه نیرو ها از قبل تعیین شده هستن بازم به خدا پناه می بریم و خدا جوابشونو بده در آخر هم از فرماندار به خاطر حس مسئولیت پذیری که داشتین تشکر می کنم

        • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

          این حرکت فرماندار بد نبود.

          • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

            يعنى چى? ما که نفهميديم


            • دوشنبه 5 تير 1391-0:0

              به عکس نگاه کنید ، غرور را در طرف مقابل میبینید . ایستاده تا طرف بیاید تا بوسش کند . من تا الان نمی دونستم چی بود . ولی الان مطمئن شدم که خبرنگار مقصر نیست و شهردار و مسئول روابط عمومی شهرداری دچار توهم غرور هستند . عکس گویای همه چیز است . روانشناسی چهره گویا تر میکند . برای شهردار قائمشهر متاسفم . و کار فرماندار هم جای تشکر دارد .


              ©2013 APG.ir