تعداد بازدید: 1708

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 6 فروردين 1392-12:54

جلوی 600 نفر را گرفته ایم تا جلوی استانداری نیایند

رئیس هیئت نجات غریق مازندران گفت:ناجیان غریق  اگر بلال فروشی کنند ماهی یک میلیون و 500 هزار تومان درآمد دارند/ 600 نفر را تاکنون نگه داشتیم و جلوی استانداری نیامدند،اما اگر 200 نفرشان می آمدند چه بلوایی می شد.


مازندنومه،کلثوم فلاحی: رئیس هیئت نجات غریق مازندران گفت: بچه های ما اگر بلال فروشی کنند ماهی یک میلیون و 500 هزار تومان درآمد دارند اما ما وعده حقوق 450 هزار تومانی دادیم که این مبلغ هم پرداخت نشده است.

اسلامی گفت:حالا دیگر خانواده های ناجیان غریق به ما زنگ می زنند و ما در مقابل خانواده ها قرار داریم.

وی افزود:ما 600 نفر را تاکنون نگه داشتیم و جلوی استانداری نیامدند،اما اگر 200 نفرشان می آمدند چه بلوایی می شد.

*جای خالی نداریم

سام محمد صادق در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار مازندنومه، اظهار داشت: ظرفیت هتل سالاردره از 28 اسفند 91 تاکنون تکمیل است و جای خالی نداریم.

 مدیرهتل سالاردره ادامه داد: ضریب اشغال هتل نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش 20 درصدی برخوردار است.

 محمد صادق یادآور شد: همه میهمانان هتل، از هموطنان بوده و میهمان خارجی نداریم و بیشترین میهمانان ما از مشهد و تهران هستند.

 وی با بیان اینکه رادیو سالاردره امسال راه اندازی شده است، تصریح کرد: این رادیو روزانه در 2 نوبت 9صبح تا 16 عصر و از 18 عصر تا 22 شب برنامه دارد.

محمد صادق با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در پذیرایی از میهمانان هتل و اجرای برنامه سال تحویل، گفت: تا قبل از ایام فاطمیه، جشنواره نور افشانی داشتیم و هر شب هم پخش فیلم داریم.

وی در رابطه با برنامه های سال جاری این هتل، اظهار داشت: چنانچه تسهیلات پرداخت کنند، استخر هتل سالار دره را احداث می کنیم تا هتل به پنج ستاره ارتقا یابد.

 مدیر هتل سالاردره خاطرنشان کرد: احداث این استخر، یک میلیارد تومان هزینه دارد.



    ©2013 APG.ir