تعداد بازدید: 2239

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 8 آبان 1392-10:11

«آوای سحر»می آید

 با داشتن اين همه كاربر اين تعداد سايت هاي اطلاع رساني استاني براي استان اول كشور خيلي كم است؛ پس هر چه بيشتر اين گونه منابع اطلاع رساني راه اندازي شود به خصوص تنوع بيشتري هم داشته باشند براي مردم ما بهتر است و به نفع استان ما خواهد بود.


مازندنومه، محمدرضا منصوریان: صبح روز يك شنبه ششم آبان ماه، طبق عادت معمول تلفن همراه ام را گرفتم تا پيام هايی را كه ديروقت برایم ارسال شده چك کنم.

در بين پيامك ها ، مطلبي بود كه با ديدن آن  ناخود آگاه لبخند ي زدم  و از ته دل خوشحال شدم. لابد مي خواهيد بدانيد مضمون اين پيام چه بود و چرا خوشحال شدم؟

  اتفاقي ميمون در شرف انجام است و هميشه منتظر اين گونه كارها بوديم و در آينده هم اگر بارها اتفاق بيفتد باز هم خوشحال خواهيم شد.

 اين تنوع سليقه مرا بر آن داشت تا به اطلاع همه كساني كه در فضاي مجازي استان سير مي كنند برسانم كه  فضاي اطلاع رساني استان در دولت تدبير و اميد درحال تغيير و تنوع است.

 قبل از این که پیامک را بخوانم این خبر را به نقل از خبرگزاری مهر بخوانید: « ارزیابی های صورت گرفته از سوی سامانه مدیریت ضریب نفوذ اینترنت کشور بر اساس پارامترهای شبکه نشان می دهد که استان مازندران براساس میزان استفاده از تکنولوژی های تلفن همراه، وايمكس، فيبرنوري، دایل آپ و ADSL برای اتصال به شبکه اینترنت، با كسب ضریب نفوذ 83.85 درصد و 3 میلیون و 73 هزار و 943 نفر جمعیت بالاترين ضريب نفوذ اينترنت كشور را با داشتن 2 میلیون و 577 هزار و 645 کاربر و یک میلیون و 509 هزار و 968 مشترک در اختیار دارد.

در این استان 31.47 درصد کاربران برای اتصال به اینترنت از فناوری ADSL، حدود  12.44 درصد از دایل آپ، 7.94 درصد از فیبرنوری، 0.96 درصد از اینترنت وایمکس و 31.04 درصد برای اتصال از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند »  

 به من حق مي دهيد كه با شنيدن پيامي در راستاي راه اندازي سايتي جديد در فضاي مجازي استان  خوشحال باشيم زيرا با داشتن اين همه كاربر اين تعداد سايت هاي اطلاع رساني استاني براي استان اول كشور خيلي كم است؛ پس هر چه بيشتر اين گونه منابع اطلاع رساني راه اندازي شود به خصوص تنوع بيشتري هم داشته باشند براي مردم ما بهتر است و به نفع استان ما خواهد بود  . 

اما پيامكي كه براي من ارسال شد بدين مضمون بود :  « دامنه مجازي از جنس تنوع و تحول، منتسب به اصلاحات در استان در حال راه اندازي است و به زودي كارش را شروع مي كند با دامنه Avayesahar  »

 اميدوارم اين سايت، مسئولانه در زمينه اطلاع رساني استان فعاليت كند تا مردم ما توسط سايت هاي متنوع استاني از وضعيت اقتصادي، سياسي، اجتماعي و فرهنگي  استان شان با خبر شوند.


  • جمعه 10 آبان 1392-0:0

    ماهم ازاین بابت خوشحالیم زودتر از این باید شروع میشد اطلاع رسانی اصلاع طلبان در خصوص اخبار روزوتحلیل سیاسی بخوبی صورت نمی گیرد

    • پنجشنبه 9 آبان 1392-0:0

      Avayesahar.ir _ avayesahar.org



      Avayesahar.com

      • چهارشنبه 8 آبان 1392-0:0

        کو پس؟


        ©2013 APG.ir