تعداد بازدید: 1983

توصیه به دیگران 2

جمعه 10 آبان 1392-19:55

اورژانس نرسید،بانوی ساروی درگذشت/سخنگو:بررسی می کنیم

پنج و نیم ساعت بعد از تماس با اورژانس و بعد از فوت بانوی ساروی، هنوز اورژانس نرسیده است!/در صورت تماس همراهان بیمار و حضور نیافتن اورژانس، افراد می‌توانند شکایت کنند و به این مسائل رسیدگی می‌کنیم.


مازندنومه، کلثوم فلاحی: وجیهه سالاری، 38 ساله، ساکن خیابان مهیار شهرستان ساری، ساعت 14 امروز در منزل خود، دچار عارضه قلبی شد.

 او در خانه تنها بود و وقتی پسرش به بالین مادر آمد، مادرش هنوز زنده بود.

 همسایه‌ها با 115 تماس گرفتند تا زن جوان را نجات دهند، وقتی دیدند خبری از اورژانس نیست، ناگزیر زن را به بیمارستان حکمت بردند و او آنجا جان باخت.

ساعت 19 و 32 دقیقه شکرالله سالاری -یکی از اقوام خانم سالاری- در تماس با ما ضمن بیان مطلب بالا، گفت: وجیهه سالاری، جان خود را از دست داد و جنازه او به سردخانه تحویل دادیم اما هنوز از اورژانس هیچ خبری نیست.

مهین تفضلی -سخنگوی اورژانس مازندران- در این زمینه به ما گفت: اصل موضوع، نیاز به بررسی جدی دارد.

وی با بیان اینکه این مسئله را پیگیری ‌می‌کنم، افزود: تمامی مکالمات و درخواست‌ها در اورژانس، ضبط می‌شود و همکاران ما و یا افرادی که با اورژانس تماس می‌گیرند نمی‌توانند ادعال کذب کنند و موضوع قابل رسیدگی است.

 تفضلی با اشاره به اینکه از اتفاقی که افتاده بسیار متاسف هستم، خاطرنشان کرد: در صورت تماس همراهان بیمار و حضور نیافتن اورژانس، افراد می‌توانند شکایت کنند و به این مسائل رسیدگی می‌کنیم.

گفتنی است سخنگوی اورژانس مازندران در تماس دوباره با ما بیان داشت: خانواده فرد درگذشته ساعت 15:22 با ما تماس گرفتند که همکاران ما ساعت 15:28 به محل ماموریت رسیدند و آن مرحوم را به بیمارستان رساندند؛ اما شکرالله سالاری در این باره اظهار داشت: ما مرحومه سالاری را با پراید فرزندم به بیمارستان حکمت رساندیم.


  • فرزند بیمار پاسخ به این دیدگاه
    چهارشنبه 17 بهمن 1397-18:48

    سلام
    تماس اول با اورژانس حدود 2:50 انجام شد بدلیل نیامدن اوژانس چندین تماس با اورژانس داشته ایم .سخنگو اوژانس به تماس 3:22 اشاره کرد که این اصلا درست نیست و برای این حرفم می توان از مخابرات استعلام گرفت . بعد از نیامدن اوژانس ساعت تقریبی 3:30 اقدام با ماشین شخصی کردیم که در بین راه بیمارستان اورژانس را مشاهده کردن و بیمار را از ماشین شخصی به امبولانس
    انتقال کردن و ساعت 3 :40 به بیمارستان رسیدن که دیر شده بود .

    • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 13 آبان 1392-0:0

      حرف كيو قبول كنيم؟ گاها خانواده داغديده از شدت غم فراغ مسئله اي رو بزرگ ميكنه ولي از طرفي با توجه به وجود ضعف هاي موجود در سيستمهاي خدماتي كشور ما اين مسئله چندان هم بعيد نيست. بهتر بود اصل خبر پيگيري ميشد. سپاس

      • درحستجوی حقیقتپاسخ به این دیدگاه 3 1
        شنبه 11 آبان 1392-0:0

        خبرگزاران گرامی ، آیا پس ازانتشارخبرهایی که دروغ است وبا سئوال بردن زحمات پرسنل زحمتکش اورژانس با این همه کمبودها ، با وجدانی آسوده سربربالین می گذارید.خبری که حتی زحمت استعلام اربیمارستان را به خود ندادید سر ازهمه رسانه ها آورده !!پرسنل اورژانس شما وآنها را به خدا واگذار میکنند

        • شنبه 11 آبان 1392-0:0

          ضمن تاسف وتسلیت برای اتفاق دردناک ذکر شده .

          دریک تماس تلفنی اشتباها بجای 118بنده 115راگرفتم وسریع قطع کردم اما بلافاصله از 115تماس گرفته شدتاپیگیری کنندکه عذرخواهی کردم.واین نشان از توجه وحساسیت نیروهای 115 به تماسهاست.


          ©2013 APG.ir