تعداد بازدید: 2083

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 13 آبان 1392-19:54

شهیدی: تشکیل معاونت روحانیت در دست بررسی است

گزارشی از نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با مسئول ستاد روحانیت دولت تدبیر و امید/  رویکرد دولت بهره گیری از تمامی ظرفیت های استانی برای پیشبرد اهداف است/مازندران می تواند کانون جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی باشد/یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید بهبود شرایط اقتصادی شهروندان است.


مازندنومه: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در نشست مشترک با مسئول ستاد روحانیت دولت تدبیر و امید مازندران از بهره گیری نخبه های حوزوی و دانشگاهی در بدنه دولت خبر داد و گفت: رویکرد دولت بهره گیری از تمامی ظرفیت های استانی برای پیشبرد اهداف خود در بهبود معیشت و فضای کسب و کار است که از همکاری روحانیون محقق و دارای ایده ی نو در این حوزه نیز استقبال می شود.

 حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهیدی با بیان اینکه مازندران استانی شاخص در داشتن ظرفیت های طبیعی و انسانی است، افزود: این استان می تواند کانون جذب سرمایه گذاریهای داخلی و خارجی باشد.

این عضو هیات دولت همچنین از ارائه ی پیشنهاد تشکیل و ایجاد معاونت جدید روحانیت رئیس جمهوری خبر داد و یادآور شد:این پیشنهاد در دست بررسی است.

 مسئول ستاد روحانیت دولت تدبیر و امید در مازندران هم در این نشست با بیان اینکه هدف از این نشست تشریح شرایط فرهنگی و اشتغال در مازندران بود، گفت: یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید بهبود شرایط اقتصادی شهروندان است و در این نشست در خصوص موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر شد.

 به گفته حجت الاسلام بابایی وضعیت صنعت و فرصت های سرمایه گذاری از دیگر محورهای این نشست بود که دکتر شهیدی قول مساعد داد تا موارد مطرح شده را به هیات دولت انتقال داد.

 وی تصریح کرد:زیر ساخت های کشاورزی ،گردشگری و صنعت در استان مطلوب نیست و برای توسعه ی همه جانبه ی مازندران بهره گیری از ظرفیت های نخبگان دانشگاه ، حوزه و تعامل میان ستاد روحانیت تدبیر و امید با مسئولان استانی ضروری است.

 مسئول ستاد روحانیت دولت تدبیر و امید در مازندران همچنین از مسئولان استانی خواست تا شرکتها و مراکز تولیدی غیر فعال را شناسایی و با برنامه ریزی و سرمایه گذاری مناسب زمینه های اشتغال کارکنان بیکار شده و جوانان جویای کار را فراهم کنند.



    ©2013 APG.ir