تعداد بازدید: 1662

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 14 آبان 1392-19:1

کودکان موضوع یک جشنواره/مازندران میزبان است

یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات خبرگزاری‌ها و رسانه­ های مجازی کودک ونوجوان برگزار می شود/ برای نخستین‌بار مازندران میزبان یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و نخستین جشنواره رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان کشور شد+چگونگی شرکت در جشنواره


مازندنومه، خبر ارسالی اداره کل کانون پرورش فکری مازندران: دبیر یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و نخستین جشنواره خبرگزاری‌ها و رسانه­های مجازی کودک و نوجوان گفت: فراخوان یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و نخستین جشنواره رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان کشور منتشرشد.

قاسم عزیززاده گرجی -مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران - با اعلام اینکه برای نخستین‌بار مازندران میزبان یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و نخستین جشنواره رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان کشور شده است، اظهار داشت: این جشنواره با هدف معرفی پدید آورندگان نمونه­ آثار برتر مربوط به کودکان و نوجوانان که درمطبوعات، نشریّات علمی و تخصّصی، خبرگزاری‌ها و رسانه­های مجازی­ فعّال سراسر کشور منتشر شده­، در سه بخش حرفه ای و فنی، موضوعی و آزاد در رقابت قرار گرفته و داوری می‌شود.

وی ارسال آثار در بخش حرفه ای و فنی که در حوزه مطبوعات و رسانه‌های مجازی مشترک است را برشمرد و گفت: آثار ارسالی شامل خبر، تیتر، مصاحبه و گفتگو، سرمقاله، یادداشت، گزارش، عکس، طنز، طرح گرافیکی (اینفوگراف، کاریکاتور، طرح، فتوگراف وغیره) و نیز داستان و شعر تالیفی مورد بررسی و داوری قرارمی‌گیرد.

دبیر یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و نخستین جشنواره خبرگزاری‌ها و رسانه­های مجازی کودک و نوجوان مازندران افزود: رسانه‌های مجازی می‌توانند آثار حرفه ای و فنی خود را در سه بخش مولتی مدیا، پادکست، بازهای برخط به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در بخش موضوعی، مطبوعات و رسانه‌های مجازی می‌توانند در حوزه دین که شامل عقاید اسلامی، اخلاق و آداب اسلامی، سیره و سنت اهل بیت، قرآن و حدیث، مناسبات مذهبی و فروعات دینی می‌شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، تصریح کرد: بصیرت و فرهنگ ایثار، فرهنگ شهروندی و اخلاق مداری در زندگی، هویت ایرانی و بومی و نیز موضوعات آزاد مواردی است که رسانه‌ها در حوزه کودک ونوجوان می‌توانند آثار خود را برای دبیرخانه یازدهمین جشنواره مطبوعات و نخستین جشنواره خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی ارسال کنند.

عزیززاده گرجی خاطر نشان کرد: متقاضیان می­توانند بدون محدودیّت، چنانچه حائز شرایط فوق باشند در تمامی رشته ‌ها و بخش‌های جشنواره شرکت و آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.

دبیر جشنواره با اشاره به اینکه پدید­آورندگان آثار می‌توانند حداکثرسه اثرخود را در هر زمینه و گرایش مورد نظر به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران با بیان اینکه آثاری که در مطبوعات، نشریّات و رسانه‌های مجازی سراسر کشور در فاصله فروردین سال 90 تا اسفند ماه سال 91 منتشرشده باشند مورد داوری قرار می‌گیرند، تصریح کرد: آثار هر یک از بخش‌ها ارسالی باید به انضمام فرم تکمیل شده­ مشخّصات شرکت در جشنواره تا پایان زمان اعلام شده به نشانی دبیرخانه جشنواره فرستاده شود.

وی مازندران مهلت ارسال آثار مربوط به مطبوعات و رسانه‌های مجازی سراسر کشور 30 آبان امسال و آثار مربوط به مطبوعات و نشریّات استان مازندران و نشریّات داخلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 30 دی سال جاری است.

این مسئول با اشاره به اینکه پایان زمان داوری آثار ارسالی به جشنواره در 15 بهمن امسال است، گفت: سوم اسفند ماه سال جاری نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی ویژه آثار کودک و نوجوان در مازندران برگزار می‌شود.

عزیززاده گرجی زمان برگزاری جشنواره و اختتامیه نمایشگاه را هشتم اسفند ماه امسال عنوان کرد و گفت: آثار ارسالی جشنواره باید به دبیرخانه جشنواره واقع در استان مازندران، ساری، بلوار امیرمازندرانی، خیابان رودکی، بوستان سنگ، اداره کلّ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و نشانی پست الکترونیک info@kpf-mazandaran.ir ارسال شود.



    ©2013 APG.ir