تعداد بازدید: 1929

توصیه به دیگران 2

شنبه 18 آبان 1392-0:9

صد روز تنهایی(1)

به بهانه صدمین روز فعالیت دولت تدبیر و امید/غلامرضا عشریه، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران: صد روز زمان کمی برای رفع مشکلات است و باید به دولت مهلت پنج شش ماهه داد/شاهد نگاه خوب دولت به بخش خصوصی بودیم.


مازندنومه، کلثوم فلاحی: غلامرضا عشریه درباره عملکرد صد روزه دولت، با اشاره به اینکه مشکلات وجود دارد، گفت: صد روز زمان کمی برای رفع مشکلات است و باید به دولت مهلت پنج شش ماهه داد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه مشکلات بسیار زیاد است، تصریح کرد: توجه ویژه دولت به بخش خصوصی را شاهد هستیم و امیدواریم با در اولویت قرار دادن تولید و صادرات، بخشی از مشکلات فعالان اقتصادی حل شود.

وی با اشاره به اینکه حماسه اقتصادی باید در شش ماه دوم سال خلق شود، گفت: در استان هم استاندار و معاون برنامه‌ریزی استاندار نگاه ویژه به بخش خصوصی دارند.

این فعال اقتصادی با مثبت ارزیابی کردن فضای فعالیت‌های اقتصادی در دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: نگاه بسیار خوبی در دولت ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه بخش اقتصادی را محور دانستن از ویژگی‌های دولت است، افزود: نگاه ما هم به دولت، خوب است؛ نشست‌هایی که با وزرا و معاون اول رئیس‌جمهور و نشست‌هایی که در شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی داشتیم، شاهد نگاه خوب دولت به بخش خصوصی بودیم.

عشریه با اشاره به اینکه چون مشکلات از گذشته بسیار بود باید کمک کرد تا دولت یازدهم مشکلات را حل کند، اظهار داشت: التهاباتی در وجود داشت که اکنون بازار از این التهابات افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع نگاه دولت به بخش خصوصی و تولید، مثبت و رضایت‌بخش است.



©2013 APG.ir