تعداد بازدید: 1881

توصیه به دیگران 2

شنبه 18 آبان 1392-0:14

صد روز تنهایی(3)

به بهانه صدمین روز فعالیت دولت تدبیر و امید/شمس‌الله شریعت‌نژاد، نماینده رامسر و تنکابن: اگر انتظار داشتیم صد روزه همه مشکلات حل شود، باید بضاعت و تلاش دولت و سقف انتظارات و وعده‌هایی که دادند را بسنجیم/دولت وعده حل همه مشکلات در صد روز را به ما نداد.


مازندنومه، کلثوم فلاحی: شمس‌الله شریعت‌نژاد اظهار داشت: شاید با توجه به اطلاعاتی که داریم برداشت ما از عملکرد دولت، نادرست باشد.

نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس افزود: اگر انتظار داشتیم صد روزه همه مشکلات حل شود، باید بضاعت و تلاش دولت و سقف انتظارات و وعده‌هایی که دادند را بسنجیم.

 وی با بیان اینکه دولت وعده حل همه مشکلات در صد روز را به ما نداده است، گفت: دولت در این صد روز تلاش کرده و دستاوردهای مثبتی هم داشته است.

 شریعت‌نژاد با اشاره به اینکه شاید بحث‌هایی مطرح باشد که برای ما مکشوف نیست، تصریح کرد: مطمئنا تلاش‌هایی صورت گرفته اما شاید هنوز منتج به نتیجه نشده باشد و باید به دولت فرصت دهیم.

وی با بیان اینکه شاید انتظارها به این زودی تحقق نیابد، یادآور شد: دولت تلاش کرده و ارزیابی‌ها هم مثبت است.

شریعت‌نژاد با اشاره به اینکه دولت سعی دارد از رشد بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری کند، خاطرنشان کرد: موفقیت‌ها نسبی است و همه پیش‌بینی‌ها نمی‌تواند درست باشد.



    ©2013 APG.ir