تعداد بازدید: 2110

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 11 بهمن 1384-0:0

رضايي برود، والسلام!

نامه نمايندگان روساي هيات ها در فدراسيون،مبني بر عزل اسدالله رضايي،رييس مازندراني سازمان ليگ کشتي ايران.


با توجه به نارضایتی روسای هیات ها از وضعیت موجود و انتقادات آن ها نسبت به سازمان ليگ، پنج تن از روسا به نمایندگی از سایرین عصر ديروز در فدراسیون کشتی حاضر شدند.


 محمود عظیمی (خراسان رضوي) ، حمیدرضا گرشاسبی (تهران) ، اکبر ملکی (زنجان)، علی سلیمانی (كهكيلويه) و عبدالله عزیزی (كردستان)پنج رییسی بودند که از صبح ديروز تا پایان وقت اداری با محمدرضا طالقانی و حسن بهشتیان در خصوص مسائل روز کشتی گفت و گو کردند.


حمید رضا گرشاسبی رییس هیات کشتی تهران یکی از نفراتی بود که به همراه چند رییس دیگر در جلسه شورای هماهنگی هیات های کشتی سراسر کشور حضور داشت. او به همراه چند تن دیگر به نمایندگی از کل استان ها ماموریت داشت پیام اعتراض دوباره آن ها را نسبت به حضور اسدالله رضایی در سازمان لیگ به رییس فدراسیون کشتی اعلام کند.


 گرشاسبی توضیح می دهد: در این جلسه پیگیر همان خواسته ای بودیم که از سوی روسای هیات ها در مجمع فدراسیون کشتی اعلام شد. واقعیت این است که طرح مسائل مالی فدراسیون توسط اسدالله رضایی مشکلات عدیده ای را برای هیات های کشتی به وجود آورده و آن ها باید در استان های خود در این زمینه پاسخگو باشند. بر این اساس از محمدرضا طالقانی خواستیم که عذر این فرد را بخواهد و اجازه داده نشود که مسائل خانوادگی کشتی به این شکل گسترده در رسانه های گروهی منعکس شود.


رییس هیات کشتی تهران می افزاید:


ما ضمن تایید کلیه مسائل مالی و عملکرد فدراسیون، خواستار از بین بردن حواشی از کنار کشتی شدیم تا این رشته در آرامش کامل به فعالیت بپردازد. روسا شرطی برای فدراسیون نگذاشتند فقط از رییس فدراسیون خواستیم هر چه زودتر این مسئله را پی گیری کند. هدف همه ما اعتلای کشتی است.


 اگر اسدالله رضایی از کار برکنار نشود روسا چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد؟ گرشاسبی در پاسخ به این سوال می گوید:


اگر حاج آقا دست رد به سینه روسای هیات های کشتی بزنند آن وقت نشست فوق العاده دیگری تشکیل خواهیم داد و در این خصوص دوباره تصمیم گیری خواهد شد. البته خود طالقانی هم از بروز این مسائل خیلی دلخور بود و به ما قول رسیدگی داد. در این رابطه ناگفته نماند قرار است جلسه دیگری هفته آینده با حضور نمایندگان هیات ها در فدراسیون کشتی برگزار شود تا مسائل بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.


فدراسيون كشتي نامه رسمي روساي هيات ها براي بركناري رضايي را منتشر كرد:


روساي هيات هاي كشتي استان هاي خراسان رضوي ، كردستان ، آذربايجان شرقي ، تهران ، زنجان و كهكيلويه و بوير احمد به عنوان منتخبين شوراي هماهنگي روساي هيات هاي كشتي استا ن ها امروز با حضور در فدراسيون كشتي نامه اي را به شرح ذيل تسليم رييس فدراسيون كشتي كردند : 

پيرو صورتجلسه روساي هيات ها  و درخواست آنان مبني بر انتخاب فردي اصلح به عنوان رياست سازمان ليگ  و نظر به  استماع اظهارات آقاي رضايي، ضمن درخواست صدور دستور لازم براي بررسي مطالب عنوان شده با انتخاب كارشناس و حسابرس مورد وثوق و تعيين و معرفي شخص يا اشخاص خاطي احتمالي و سالم سازي محيط ورزشي به عنوان يك وظيفه شرعي و قانوني ، به عرض حضرتعالي مي رساند كه اعضاي منتخب شوراي هماهنگي روساي هيات هاي استان ها كماكان در تقاضاي خود مصر بوده و تعيين جانشين براي فردي كه با اظهارات خود در صدا و سيما و جرايد موجبات جريحه دار شدن حيثيت و وجهه اجتماعي افراد فداكار و مومن را گرديده است را خواستاريم.


خواهشمند است نظريه صريح خود جهت پاسخگويي به درخواست روساي محترم هيات ها ي استان ها را اعلام فرماييد .
توفيق حضرتعالي را از خداوند متعال خواهانيم .
محود عظيمي - عبداله عزيزي - علي اکبر وظيفه خواه - حميد رضا گرشاسبي - اکبر ملکي - علي سليماني(koshti)



    ©2013 APG.ir