تعداد بازدید: 3545

توصیه به دیگران 1

جمعه 21 خرداد 1395-15:54

معاون فنی پست کشور در گفت و گو با مازندنومه:

خوشحالم وارد موقعیت جدیدی شده ام/ کار خوبی نیست فضای فعالیت را از عده ای بگیریم

نخستین اظهارات حسین حسن نژاد در سمت جدید کشوری:جابه‌جایی مسئولیت برای من توفیقی شد تا با مسئولیت های سازمان دیگری آشنا شوم. احساس می کنم می توانم در فضای بزرگ‌تر و در بخش دیگری فعالیت داشته باشم و از این جهت خوشحالم/ اگر کسی بخواهد در استان خود کار کند و این اجازه را ندهند و فضای کار را فراهم نکنند این کار خوبی نیست.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: حسین حسن نژاد که پیش از این مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران بود و شب تاسوعای سال گذشته در پی انتقاد رسانه ای از عملکرد استاندار مازندران در سفر ریاست جمهوری به ساری، ناگهان برکنار شد، این هفته به عنوان معاون فنی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

وی در پاسخ به سوال مازندنومه درباره ماموریت های معاونت فنی پست با بیان اینکه پست در سه حوزه معاونت فنی، اداری مالی و برنامه ریزی دارد، گفت: معاونت فنی، مسئولیت های اصلی پست را انجام می دهد. ایجاد سرویس های نوین پستی، بازاریابی و فروش خدمات و محولات پستی، مهندسی عملیات پستی، بخش مربوط به تمبر و ... جزو ماموریت های این معاونت است.

حسن نژاد با اشاره به اینکه امسال هم سرویس های نوین پستی طراحی و تدوین شده و برخی در حال انجام است، اظهار کرد: سرویس پست شارپ به دنبال این است که بخشی از نیازمندی های شهروندان را تامین کند، سرویس پست رسانه هم با ورود در فضای تبلیغی برای توانمندی بخش خصوصی و عمومی قرار می گیرد.

معاون فنی پست جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در حال فراهم کردن مقدمات فعال کردن خدمات بخش گل و گیاه هستیم تا از این طریق بتوانیم ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گل و گیاه را فراهم کنیم.

این مسئول با اشاره به فعال شدن سرویس خدمات تجارت الکترونیک در پست، تصریح کرد: بخش عمده ای از خرید و فروش در دنیای امروز در فضای مجازی اتفاق می‌افتد و فروشنده و خریدار، همدیگر را نمی بینند. پست در این جریان علاوه بر اینکه به عنوان واسطه و مسئول حمل  نقل کالا، عمل می کند به دنبال نهادینه کردن فرهنگ خرید و فروش اینترنتی در جامعه است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه تجارت الکترونیک یک فرصت است و باید به دامنه اعتماد خریدار و فروشنده کمک کنیم، ادامه داد: با تجارت اینترنتی، بخش عمده‌ای از رفت و آمدها در خرید و فروش، حذف می‌شود که نه تنها صرفه‌جویی در وقت خریدار و فروشنده است بلکه به مسائل زیست محیطی هم توجه دارد.

وی درباره پست لجستیک گفت: مقدمات پست لجستیک از سال‌های قبل فراهم شده و امسال به صورت جدی تری در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فنی پست جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال دیگر مازندنومه مبنی بر اینکه چرا نیروهای نخبه در استان به کارگیری نمی‌شوند، در حالی که در پست های کشوری به کار گرفته می‌شوند، اظهار کرد: هر فرد با توجه به نوع نگاه و توان‌مندی که دارد باید در مسئولیتی که قرار می گیرد منشا اثر باشد و اگر این گونه نیست باید به دنبال رها کردن آن مسئولیت و قرار گرفتن در جایی باشد که بتواند نقش تاثیرگذار در آن حوزه داشته باشد.

این مسئول با بین اینکه جابه‌جایی و تنوع مسئولیت ها سبب خیر می شود، افزود: جابه‌جایی مسئولیت برای من توفیقی شد تا با مسئولیت های سازمان دیگری آشنا شوم. احساس می کنم می توانم در فضای بزرگ‌تر و در بخش دیگری فعالیت داشته باشم و از این جهت خوشحالم.

حسن‌نژاد با اشاره به اینکه خیلی نگاه خوبی نیست که سرمایه های یک استان فقط در همان استان به کارگیری شوند، گفت: اگر کسی بخواهد در استان خود کار کند و این اجازه را ندهند و فضای کار را فراهم نکنند این کار خوبی نیست.

وی خاطرنشان کرد: برای هر فرد، فضاهای متفاوت کاری به وجود می آید و این طبیعی است. بسیاری از مدیران توان‌مند مازندران در تهران کار می کنند و منشا اثر هستند.


  • شنبه 22 خرداد 1395-0:57

    استاندار واسه اینکه مقصر رو پیدا کنه حسن نژاد رو برکنار کرد. حالا دیدید رفته مقام کشوری گرفته؟

    • جمعه 21 خرداد 1395-18:40

      اقای حسن نژاد!
      شخص شما فضای کار را از خیلی ها گرفتید!
      ...
      افراط در تصمیم گیری و تنگ نظری، استبداد در نظر و رای ، تعصبات سیاسی و تندروی های شما کاملا مشهود است و ربیع فلاح با همه ی ضعف و ناتوانی که دارد ، همان کاری را که شما با خیلی ها کردید ، ... بر سر خود شما آورد!
      همین که امروز نام شما از لیست مدیران استان حذف شد باعث افتخار و مباهات همه مازندرانی های دلسوز و مدیران بصیرو آگاه است!

      • خیلی بصیرپاسخ به این دیدگاه 3 0
        دوشنبه 24 خرداد 1395-16:32

        به نظر شما از مسئولین ضعیف گذشته هستی ولی بهتره بدونی کسی که فارغ التحصیل از دانشگاه تهرانه و مدیر نمونه ی کشوری انتخاب شده و... خیلی بهتر از من و شما میفهمه که از کی کجا استفاده کنه !


      ©2013 APG.ir