تعداد بازدید: 145

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 18 شهريور 1403-7:56

آن‌چه در جلسه اصلاح‌طلبان در چالوس گذشت

جمعی از اصلاح طلبان مازندرانی طی جلسه ای در چالوس، چندگزینه را برای تصدی استانداری مازندران پیشنهاد دادند.


 

 

مازندنومه: پس از بحث و بررسی طی جلسات متعدد کارشناسی، و تعیین شاخص‌ها و سنجه ها، اصلاح‌طلبان مازندران با حضور چهره‌های ملی، نمادهای اصلاح‌طلبی و جمع زیادی از فعالان حزبی و ارکان ستاد مرکزی دکتر پزشکیان، گزینه‌های استانداری مازندران را با نگاه مشورتی به دولت معرفی کردند.

 

ویژگی‌های برجسته‌ی گزینه‌های معرفی‌شده، از ایده‌ای متفاوت نشان دارد که هم‌راستا با نظر رئیس جمهوری محترم است.

 

  دکتر پزشکیان در سخنرانی اخیر خود، بر شایسته‌گزینی و استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان و پرهیز از انتصاب‌های مبتنی بر روابط سببی و نسبی تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.

 

باید گفت این نخستین فهرست معرفی‌شده از سوی گروه‌های اصلاح طلب است که مبنای آن کارنامه‌ی شفاف اصلاح‌طلبی،‌  پاک‌دستی و سبقه‌ی درخشان مدیریتی است.

 

حضور یک بانوی خوشنام فعال در عرصه‌ی محیط زیست و سیاست، نگاه به جوان‌گرایی و در نهایت، نام بردن از چهره‌هایی با کارنامه‌ی قوی مدیریتی در طراز ملی و بین‌المللی، خروجی نشست عصر جمعه ۱۶ شهریور ماه فعالان اصلاح‌طلب، در غرب استان بود.

 

این فهرست که براساس رای‌گیری شفاف بین اعضا و همراه  با ساعت‌ها تبادل نظر به نتیجه رسید، در برگیرنده این نام‌هاست:

دکتر علی نجفی دیپلمات برجسته و نماینده‌ی سابق مجلس شورای اسلامی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و از چهره‌های مطرح اصلاح‌طلبی دکتر علی کریمی مله، استاد تمام دانشگاه، دانشمندی فرزانه که از نظریه‌پردازان و محققان اصیل جریان اصلاح طلبی در طراز ملّی است و سابقه‌ی مدیریت در دوران طلایی اصلاحات را در کارنامه دارد.

 

سرکار خانم دکتر خدیجه گلین‌مقدم از فعالان سیاسی و محیط‌زیستی شناخته شده‌ی  ملّی و کمپینر معروف دفاع از حقوق مازندران، در کنار دکتر سید مصطفی فلاح از جوانان خوشنام و اصلاح‌طلب استان و مدیرکل سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، فرزند برومند شهید که می‌تواند نماینده‌ی تغییر وتحول نسلی در چرخه‌ی مدیریتی استان باشد.

 

هم‌چنین نام‌های دیگری در این لیست به چشم می‌خورد که موجب غنای بیشتر این لیست شده است؛

 

نام‌های درخشانی همچون دکتر جعفر رحمانزاده از مدیران خوشنام اصلاح‌طلب کشور، ولی رعیت از نمایندگان ادوار محبوب  مازندران و از مدیران برجسته‌ی دستگاه قضایی کشور و مهندس یدالله طاهرنژاد از نمایندگان با سابقه‌ی غرب استان و سردار عیسی کاکویی از چهره‌های با سابقه‌ی نزدیک به اصلاح‌طلبان در استان مازندران، از گزینه‌های انتخاب شده مجمع مشورتی مازندران بوده‌اند.



    ©2013 APG.ir