تعداد بازدید: 2144

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 11 خرداد 1388-0:0

ما و آن ها

انتقاد مسئول اصول گرايان مازندران به اظهارات محتشمي پور در ساري:در دوراني که چپي ها در راس کار بودند چگونه ما به آن ها اعتماد مي کرديم و مگر عبدالله نوري و محتشمي پور،وقتي که وزير کشور بودند هيئت اجرايي را بر اساس نظر ما انتخاب کردند؟


علي صابري-رييس اصولگرايان استان مازندران- در پاسخ به اظهارات چند روز پيش محتشمي پور در ساري که صحت انتخابات را زير سئوال برده بود،به مازندنومه گفت:ما در دوراني که چپي ها در راس کار بودند چگونه به آن ها اعتماد مي کرديم و مگر احمدي نژاد از صندوق اصلاح طلبان بيرون نيامد؟


وي ادامه داد:در هر دوره اي وزارت کشور ترکيب هيئت اجرايي را باب نظر خود انتخاب مي کند؛مگر عبدالله نوري و همين آقاي محتشمي پور که وزير کشور بودند هيئت اجرايي را بر اساس نظر ما انتخاب کردند؟پس چرا آن موقع اين حرف ها بيان نمي شد؟


اين فعال سياسي به مازندنومه گفت:اصولگرايان هيچ وقت از صيانت آرا حرفي به ميان نياورده اند و با اطمينان به عرصه انتخابات پا نهاده اند.


وي افزود:وقتي هر نامزدي سر صندوق ها نماينده دارد و شوراي نگهبان به عنوان ناظر و دولت به عنوان هيئت اجرايي عمل مي کنند ديگر صيانت از آرا معنا ندارد.


صابري در بخش ديگري از گفت وگوي خود درپاسخ به سئوال ما در مورد چرايي انتخاب کرباسچي به عنوان معاون اول کروبي گفت:کروبي تصور مي کند که کرباسچي بين مردم محبوبيت دارد و ملت او را قبول دارند؛اما از نظر مردم حزب کارگزاران مطرود است.


وي با طرح اين مطلب که اکنون افرادي مثل بانکي ومهاجراني که از سران کارگزاران بودند،در خارج از کشور زندگي مي کنند،تصريح کرد:کارگزاران مورد حمايت آمريکا هستند و حتي مادلين آلبرايت-وزير خارجه وقت آمريکا- گفته بود که اين ها مورد وثوق ما هستند.


وي استدلال کرد:نزديکي کروبي به کارگزاران باعث ريزش آراي وي مي شود.


صابري در پاسخ به سئوال ما درباره علت حمايت افرادي مثل سروش،نجفي و کرباسچي از کروبي بيان داشت:کروبي رابطه بهتري با نظام دارد و راحت تر رايزني مي کند،اين افراد هم به رايزني هاي کروبي نياز دارند.


وي در پايان از ساختگي بودن فيلم مستند ميرحسين موسوي خبر داد و گفت:اين فيلم نتوانست اهداف اصلاح طلبان را برآورده سازد وچون مصنوعي و تخريبي بود مورد اقبال مردم هم قرار نگرفت.


  • دوشنبه 11 خرداد 1388-0:0

    خوب است آقای صابری گزارش مازندنومه را بخواند در مورد زن بازیگر .با شناختی که از آقای صابری دارم این سخنان بعید است که بخاطر منافع کوتاه مدت آخرت خود را چنین ارزان دارد می فروشد


    ©2013 APG.ir