دوشنبه 27 مهر 1388-0:0

احمدي نژاد:مسببان برنج وارداتي را برکنار کنيد

رييس جمهوري با اطلاع از ناهماهنگی موجود در دستگاه های دولتی در دستور خود، برکناری دست اندرکاران ماجرای برنج های وارداتی را مطالبه کرده است.


ماجرای برنج های وارداتی که اظهار نظر های ضد و نقیض مسئولان درباره سمی بودن یا سمی نبودن آن و نیز واکنش نمایندگان مجلس به این اظهارات آشفتگی روانی و اقتصادی گسترده ای را در جامعه پدید آورد دکتر احمدی نژاد نیز با اطلاع از این موضوع نسبت به این واقعه واکنش نشان داد.

 دکتر احمدی نژاد با اطلاع از ناهماهنگی موجود در دستگاه های دولتی بر سر برنج های وارداتی و مشکلات پدید آمده برای مردم و مصرف کنندگان ، طی دستوری صریح و تند خواستار پیگیری و برخورد با مسببان این اتفاق شده است. رئیس جمهور در دستور خود برکناری دست اندرکاران ماجرای برنج های وارداتی را مطالبه کرده است.

با توجه به ناهماهنگی وزارت بهداشت و بخش های مختلف سازمان استاندارد، در این دستور که خطاب به مسئولان وزارت بهداشت و وزارت صنایع به صورت شفاهی و در حاشیه جلسه هیات دولت ابلاغ شد، تشکیل کمیته ای ویژه برای پیگیری و گزارش سریع تمامی ابعاد پرونده برنج های وارداتی و نیز هماهنگی و همکاری دستگاه های مسئول در کیس هایی این چنین که با جسم و روان مردم سر و کار دارد خواسته شده است.(parcham)