دوشنبه 28 دی 1388-0:0

شموشک به فروش مي رسد

تیم فوتبال شموشک نوشهر جهت خروج از بحران مالی در ویترین فروش قرار گرفت.

 


 مختار بابایی سرمربی شموشک نوشهر در گفتگو با مازندنومه گفت: در جلسه ای که اعضای شموشک نوشهر همراه با مسئولان استان و شهرستان همراه با خسرو درویش یکی از ورثه مرحوم درویش مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر در تهران داشتند، به این نتیجه رسیدند که وي نمی تواند تا شش ماه تیم شموشک نوشهر را ساپورت کند.

 وی افزود: در حال حاضر تیم فوتبال شموشک نوشهر زیر نظر مسئولان استان و شهرستان نوشهر قرار دارد تا از شرایط بحرانی فعلی خارج شود.

 بابایی بیان داشت: نتیجه نهایی این شد تا فردی پیدا شود که بتواند امتیاز شموشک نوشهر را خریداری کند و همچون نساجی قائمشهر بتواند از بحران مالی خارج و به فعالیت خود ادامه دهد .

وي افزود: این فروش امتیاز منوط به ادامه فعالیت شموشک نوشهر در درون شهرستان نوشهر بايد باشد و هرگز از استان مازندران خارج نگردد.

 وی همچنین در خصوص وضعیت فعلی تیم فوتبال شموشک نوشهر به مازندنومه گفت: در حال حاضر پس از چند روز استراحت دادن به بازیکنان از امروز-دوشنبه- تمرینات خود را از سر می گیریم و خود را برای بازی با شاهین اهواز که در اهواز انجام می شود آماده می کنیم .

سرمربی شموشک نوشهر درباره ادامه همکاری خود در این تیم تصریح کرد: فعلا تمرکز خود را به بازی با شاهین اهواز معطوف کرده ایم و بعد از برگزاری این دیدار درباره ادامه فعالیت خود با باشگاه شموشک نوشهر با مسئولان شموشک نوشهر صحبت خواهم کرد.

 وی ادامه داد: ابتدا باید وضعیت حق و حقوق معوقه همه مشخص و پرداخت شود و مشکلات نیم فصل اول در نیم فصل دوم پیش نیاید تا بتوانیم با آرامش به کار خود ادامه دهیم و دغدغه ای از این بابت نداشته باشیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر به چند بازیکن خود رضایت نامه دادیم و آنان را بازیکن آزاد اعلام کردیم تا بتوانند به تیم های دیگر بروند و به فوتبال خود ادامه دهند چرا که در شموشک نوشهر با شرایط موجود شانس بازی کردن ندارند و ما برای پیشرفت آنان با آنها همکاری و رضایتنامه آنها را صادر کردیم.