دوشنبه 17 خرداد 1389-0:0

حسن خميني با سران فتنه هماهنگ است-صابري

دبير جامعه اسلامي مهندسين مازندران گفت:فعاليت هاي آشکار و پنهان سيدحسن خميني در ماه هاي گذشته به نفع سران فتنه، مهم ترين دليل برهم خوردن سخنراني او در روز 14 خرداد بود.


مسئول اصولگرايان مازندران به مازندنومه گفت:حرکت ها ومواضع بعد از انتخابات سيد حسن از جمله حمايت از سران فتنه ورفتن اش به عروسي پسر ميردامادي باعث شد مردم به بي وفايي او پاسخ بدهند.

علي صابري گفت:فعاليت هاي آشکار وپنهان سيدحسن خميني در ماه هاي گذشته به نفع سران فتنه مهم ترين دليل برهم خوردن سخنراني او در روز 14 خرداد بود.

رییس شورای هماهنگی اصولگرایان استان تاکيد کرد:سيد حسن خميني با سران فتنه هماهنگ است و مثل پدرش که نجات و فلاح را در پيروي از رهبري مي دانست،عمل نکرد.


اين فعال سياسي ضمن رد تشکيلاتي وسازماني بودن حرکت روز جمعه گذشته تصريح کرد:حرکت مردم خودجوش ودر دفاع از ولايت بود؛نه دفاع از رييس جمهوري و احمدي نژاد تشکيلات خاصي در اين زمينه ندارد.


دبير جامعه اسلامي مهندسين مازندران استدلال کرد:اعتراض روز 14 خرداد مردم هشداري به همه مسئولان و شخصيت هاي کشور-حتي رييس جمهوري- بود که از مسير رهبري و ولايت خارج نشوند.


دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان،سخنان رهبري در سالروز درگذشت امام خميني را فصل الخطاب دانست و بيان داشت:رهبري معظم مسير آينده و شاخص ها را مشخص و آخرين سنگر فتنه را فتح کردند.


صابري در ادامه ضمن اشاره به بوسه رهبري و دلجويي رهبري از سيد حسن خميني استدلال کرد:اين بوسه هم تفسير عاطفي دارد وهم سياسي؛رهبري موضعي پدرانه دارند وبه خانواده امام نيز ارادت دارند و دل شان مي خواهد سيد حسن به اردوگاه نظام برگردد.


مديرکل سابق فني وحرفه اي مازندران در پايان گفت وگويش به مازندنومه گفت:پس از کناره گيري از فني وحرفه اي در دانشگاه امام محمد باقر مشغول تدريس هستم و پيشنهاد هايي نيز به من شده است که در دست بررسي دارم.