يکشنبه 20 تير 1389-0:0

کلنگ زنگ زده

در جلسه روز يک شنبه شوراي شهر ساري مطرح شد:سند پمپ بنزین باغبان به نام شهرداری ساری ثبت خواهد شد-مازندران استراحتگاه مسئولان کشوری است- مسئولان اسم مرکز استان را از ساری بگیرند-مسئولان، راه را درست کنند تا ماشین های شان خراب نشود-کلنگ ما زنگ زد اما وزیر نیامد کلنگ بزند.


 *اقدامات قانوني

به گزارش خبرنگار مازندنومه در ساري، سید علی حجازی-شهردار ساری- در دویست و هفتادوچهارمین جلسه شورای شهر گفت: پروژه سد لاستیکی پارک قائم ساری تا پایان تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه 90 درصد از کار این پروژه به اتمام رسیده تصریح کرد: به علت کم شدن یک باره آب رودخانه تجن ، لاستيک ها را نمی توانیم به کار بیندازیم و در این زمینه قرار است مذاکراتی با مسئولان آب منطقه داشته باشیم .

 شهردار ساری در خصوص بدهی فروشگاه رفاه به این ارگان نیز اظهار داشت : اقدامات قانونی در این راستا درکمیسیون ماده 77 طرح موضوع شده و سایر اقدامات قانونی را در حداقل زمان انجام خواهیم داد .

 وی افزود: سند پمپ بنزین باغبان نیز با حضور نماینده دادستان به نام شهرداری ساری ثبت خواهد شد و مالک این پمپ بنزین تا یکماه فرصت دارد تا نسبت به آزادسازی این مکان اقدام نموده و در اختیار شهرداری قرار دهد.

حجازی در رابطه با وضعیت نابسامان فضای سبز پارک ها که در جلسه هفته گذشته شورا مطرح شده بود خاطرنشان کرد: مدیریت پارک قائم از فضای سبز جدا شده و آن را به مسئول ناحیه دو شهرداری واگذار کردیم،اما امکانات شهرداری برای نگهداری و نظارت از این پارک کافی نیست.

 *کلنگ ما زنگ زد اما وزیر نیامد کلنگ بزند

محمد دامادی-عضو شوراي شهر ساري- در این جلسه با اشاره به اینکه مازندران استراحت گاه مسئولان کشوری است،گفت: وزیر راه در سفر سال گذشته خود به مازندران قول بهسازی کمربندی ورودی سمسکنده ساری را داد اما هیچ اقدامی در این راستا انجام نشد .

 عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه با وضعیت اسفناکی در ورودی روستای سمسکنده ساری مواجه هستیم، یادآور شد: وزیر راه قول همکاری ظرف دو هفته را در خصوص این مسئله داده بود اما هیچ حرکتی تاکنون انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ مرکز استانی وجود ندارد که کمربندی نداشته باشد، خاطرنشان کرد: مسئولان اسم مرکز استان را از ساری بگیرند و یا برای مشکلات راه و کمربندی مرکز استان تدبیری بیندیشند.

 دامادی افزود: اکنون که مازندران به استراحتگاه تبدیل شده شایسته است که مسئولان، راه را درست کنند تا ماشین های شان خراب نشود.

وی با اشاره به قول وزیر در خصوص کلنگ زنی کمربندی ساری گفت: کلنگ ما زنگ زد، اما وزیر نیامد که کلنگ کمربندی را بزند.

 دامادی افزود:برای بدرقه مادرم جهت سفر حج به فرودگاه رفتم اما به عنوان یک مسئول شهری من را به داخل راه ندادند و گفتند می توانی به عنوان راننده وارد شوی.

 به گزارش مازندنومه،فرامرز نقیبی و محمد دامادی -دو عضو ديگر شورای شهر ساری -با کمک های پنج میلیونی به نمایشگاه عفاف و حجاب و کمک 10 میلیونی به جشن برگزار شده سیزده رجب مخالفت کرده و گفتند: در خصوص برگزاری مراسم سیزده رجب هیچ مذاکره ای با ما نشده و اکنون پس از گذشت بیش از دو هفته از این مراسم درخواست پول کرده اند.

 شایان ذکر است که اگرچه در برگزاری مراسم سیزده رجب بارها عنوان شد که هزینه برگزاری جشن توسط موسسه ای که مرحوم کردان بانی آن بوده تامین شده اما شنیده ها حاکی از آن است که هزینه این جشن از برخی کسبه و بازاریان و نزدیکان وی جمع آوری شده است.