يکشنبه 23 آبان 1389-23:16

رييس ارشاد نوشهر:به همه تفکرات احترام مي گذاريم

 حسن توپا حيدري-رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر- گفت:به همه تفکرات احترام می گذاریم و هیچگاه موافق این نیستم که آثار فرهنگی و هنری را با سلایق و عقاید سیاسی یک شخص مقیاس شود-شعر شاعران نوشهري بايد حرف اول را بزند. 


به گزارش مازندنومه،رييس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي نوشهر  در نشست هفتگی شاعران نوشهری که پنج شنبه هر هفته با حضور جمعي از شاعران و هنرمندان در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اين شهربرگزار می شود،طی سخنانی گفت: در فرهنگ و هنر ما به همه تفکرات احترام می گذاریم و هیچگاه موافق این نیستم که آثار فرهنگی و هنری را با سلایق و عقاید سیاسی یک شخص مقیاس شود.

وي افزود: رعایت خطوط قرمز وظیفه همه است و ما مطمئنا شاعران متعهدی داریم که در چارچوب اخلاقیات، دین و در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می کنند.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  هر شهرستان خانه دوم هر هنرمند و اهل فرهنگی است و باید از این خانه امانتداری کرد.


بر اساس اين گزارش حسن توپا حيدري  افزود: شاعران نوشهری دارای نام و نشان ملی و استانی هستند و من از روز اولی که به این سنگر خدمتگذاری آمدم تا به امروز بارها گفته ام و باز نیز از شما می خواهم از توان چهره های علمی از تجربه پیشکسوتان و از نظریات اهل فن استفاده کنید،چرا که شعر نوشهر باید همیشه حرف اول را در همایش ها، جشنواره ها و برنامه های استانی و ملی بزند.

توپا حيدري تصريح کرد: حضور شما نشان دهنده این است که ادبیات، شعر و فرهنگ و هنر را دوست دارید و ما هم چون شما  دغدغه هنر و فرهنگ داریم و در حال تدارک شرایطی هستیم که سالن ویژه شاعران در نوشهر داشته باشیم.

گفتني است در این نشست بیش از 30 شاعر نوشهری شعرهای خود را خواندند.