پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390-23:1

اوضاع کلاردشت سکه است!

پس از عيدي سه ميليون توماني شورا به شهردار،اين بارشهردار کلاردشت به هر يک اعضاي شورا يک سکه تمام بهار آزادي هديه داد!/دامداران کلاردشتي ضمن تجمع در جلوي بخشداري بيان داشتند اگر به مشکلات ما رسيدگي نشود گاوها و گوسفندان خود را به داخل شهر مي آوريم!(دو خبر از کلاردشت)


به گزارش خبرنگار ما در کلاردشت، دادویی مقدم -شهردارکلاردشت- باحضور در جلسه رسمی شورای شهر چهارشنبه ضمن قدردانی از تلاش اعضا در سال 89 به هریک ازاعضاي شورا یک عدد سکه تمام بهار آزادی و لوح تقدیر اهدا کرد.

بر اساس اين گزارش سکه هاي اهدايي شهردار به شورای شهر در حالی صورت گرفت که چندي پيش 3 نفر از اعضا با تصویب یک بند ازمصوبات خود،مبلغ 3 میلیون تومان به عنوان پاداش و عیدی در آستانه نوروز به شهردار اهدا کرده بودند!

خاطرنشان مي کنيم جمعی ازشهروندان درگفت و گوهای جداگانه اظهار داشتند شورای شهر به قول هایی که به هنگام انتخابات داده بودند از جمله گزارش عملکرد خود در هر6 ماه یک بار عمل نکرده و مصوبات شورا را نیز به اطلاع عموم نمي رسانند.

*روزي که دامداران تجمع کردند

خبر ديگر خبرنگار ما از کلاردشت حاکي از آن است که جمعی از دامداران مجل و رودبارک کلاردشت باحضور در بخشداری این شهر رفع موانع چرای دام خود را خواستار شدند.

یکی ازدامداران در این تجمع گفت: برای رفع مشکل مان به اداره کل منابع طبیعی و دیگر ادارات مرتبط رفتیم وحالا از آقای بخشدارمی خواهیم این مشکل راحل کنند، درغیر این صورت همه گاوها و گوسفندان خود را برای چرا به داخل شهر می آوریم!