جمعه 9 ارديبهشت 1390-23:36

صابري:علاقه مندیم احمدی نژاد در خط ولایت باقی بماند

نظرخواهي مازندنومه در خصوص حوادث اخير کشور؛علي صابري-مسئول اصولگرايان مازندران-گفت:رييس جمهوري همان گونه که از ابتدا شروع کرد باید در ادامه هم در خط ولایت باقی بماند/احمدي نژاد بايد حساب خود را از جريان انحرافي جدا کند/مردم احمدی نژاد را با ولایت پذیری وی قبول دارند.


به گزارش مازندنومه ،علی صابری در جدیدترین اظهار نظر خود در خصوص حوادث چند روز گذشته کشور ،گفت: رييس جمهوري همان گونه که از ابتدا شروع کرد باید در ادامه هم در خط ولایت باقی بماند.

وی با اشاره به فعالیت های جریان انحرافی در دولت ، افزود: رئیس جمهوری باید حساب خود را از این جریان جدا کرده و خط خود را از آنها بازشناسد.

دبير جامعه اسلامی مهندسین مازندران با بیان اینکه اگر مردم به احمدی نژاد رای دادند ، به حساب ولایت بود ،تصریح کرد: رای مردم ، رای ولایت بود.

وی با اشاره به اینکه پشتیبان اصلی نظام اسلامی ، ولایت است یادآور شد: رئیس جمهوری نباید این پشتیبان را از دست بدهد.

به گزارش مازندنومه،صابری با بیان اینکه چنانچه این توهم پیش بیاید که مردم وی را بدون ولایت قبول دارند ، خاطرنشان کرد: این مسئله واقعیت ندارد و مردم احمدی نژاد را با ولایت پذیری وی قبول دارند.

 وی با اشاره به مکتب ایرانی اسلامی ، افزود: مقصود این مکتب حذف جمهوریت و اسلامیت انحرافی است و احمدی نژاد باید وضعیت خود را نسبت به این جریان بازشناسد،در غیر این صورت ، احمدی نژاد در این جریان حل شده و به ضررش تمام شده و اين جريان او را با خود می برد.

صابری تصریح کرد: علاقه مندیم احمدی نژاد در خط ولایت باقی بماند و با این جریانات برخورد کند.

وی افزود: به عنوان دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در مازندران از طرف همه تشکل ها ، این آرزو را داریم تا احمدی نژاد خود را از جریان انحرافی ضد ولایت جدا کند تا مانند گذشته از وی حمایت کنیم.