چهارشنبه 21 ارديبهشت 1390-15:10

فرودگاهي براي آمل

  نماينده مردم آمل گفت:مقدمات ساخت فرودگاه در آمل فراهم شده و اگر سرمایه گذار بیاید آمادگی هر گونه همکاری را داریم-برنامه پنجم به دولت این اختیار را داده که  21 وزارتخانه به 17 وزارتخانه تبدیل شود،که اين موضوع منوط به ارسال لایحه نحوه ادغام وزارتخانه از سوی دولت به مجلس است/رييس شوراي شهر آمل گفت:نمي دانم 4 سال قبل کارنامه ما چه بوده،اما در این دوسال باقي مانده باید تلاش کنیم تا کارنامه موفقي داشته باشیم.


عزت الله یوسفیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعتبارات ویژه ای برای آمل در بودجه سال90 اختصاص پیداکرده،گفت: دربودجه امسال 15ردیف ملی داریم که مهمترین آن پروژه جاده هراز،سدهراز و طرح مطالعاتی مترو از آمل به تهران است.

به گزارش عليرضا عزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل- نماینده مردم اين شهر در مجلس شورای اسلامی درخصوص احداث فرودگاه در آمل گفت: براساس اصل 44 ساخت فرودگاه به بخش خصوصی واگذارشده که مقدمات ساخت فرودگاه درآمل فراهم شده و اگر سرمایه گذار بیاید آمادگی هر گونه همکاری را داریم.

 وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مازندنومه در خصوص اظهارات رئیس جمهوري درباره ارسال نشدن لایحه ادغام وزارتخانه به مجلس بيان داشت: برنامه پنجم به دولت این اختیار را داده که  21 وزارتخانه به 17 وزارتخانه تبدیل شود،که اين موضوع منوط به ارسال لایحه نحوه ادغام وزارتخانه از سوی دولت به مجلس است.

 یوسفیان افزود: دولت می تواند همزمان با ارسال لایحه وزیر مربوطه را به مجلس معرفی کند.

*رييس سابق و سه عضو شورا غايب بودند

اما خبر ديگر خبرنگار ما حاکيست که علی قاسمی- رئیس جدید شورای اسلامی شهر آمل- درمراسم تجلیل از اعضای شورای اسلامی و بازنشستگان و کارگران شهرداری آمل و سازمان های وابسته گفت:امروز اگر دارای شهری زیبا و آباد هستیم، نشات گرفته از عزیزانی است که به درجه بازنشستگی نائل شدند.

 وی با اشاره به اینکه داشتن شهری زیبا در روحیه شهروندان اثرگذار است،افزود: 2 سال به عمر شورا اضافه شده و نمي دانم 4 سال قبل کارنامه ما چه بوده،اما در این دوسال باقي مانده باید تلاش کنیم تا کارنامه موفقي داشته باشیم.

در مراسم احمد امیرسلیمانی -شهردار آمل-اظهار داشت: در سوم خرداد پل پنجم و هتل شهرداری افتتاح و کلنگ 30 متری بافت فرسوده به طول 1200متر به زمین زده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما دراین مراسم رئیس سابق شورای شهر و 3 نفر از اعضای شورا حضور نداشتند،اما نائب رئیس جدید و قدیم شورا جزو حاضران مراسم بودند.