سه شنبه 10 خرداد 1390-6:42

باباجاني:مخابرات،اينترنت پرسرعت ارايه مي دهد

 مدیرعامل مخابرات مازندران گفت:بالغ بر یک میلیون و 370 هزار مشترک تلفن ثابت می توانند بدون خروج از خانه و نیاز به بانک و استفاده از اینترنت ، از طریق سامانه 1818 قبوض تلفن ثابت خود را پرداخت کنند/اینترنت پرسرعت با رعایت تعرفه سازمان تنظیم مقررات که ناظر بر تعرفه ها است ، از طریق شرکت مخابرات و 11 گروه PAP که تامین کننده سرویس های اینترنت هستند ، ارائه می شود.

 


1818 سامانه پرداخت غیرحضوری قبض تلفن ثابت است و پرداخت قبوض از طریق این سامانه هیچ هزینه ای ندارد.

 مدیرعامل مخابرات مازندران در رابطه با سامانه 1818 به مازندنومه گفت: بالغ بر یک میلیون و 370 هزار مشترک تلفن ثابت می توانند بدون خروج از خانه و نیاز به بانک و استفاده از اینترنت ، از طریق سامانه 1818 قبوض تلفن ثابت خود را پرداخت کنند.

 بهروز باباجانی با اشاره به اینکه برای پرداخت قبوض از این طریق ، کلیه مشترکان تلفن های ثابت از طریق رمز دوم کارت های شتاب (هیچ فرقی ندارد متعلق به کدام بانک باشد) می توانند نسبت به این کار اقدام کنند ، افزود: این سیستم در حال تقویت شدن بوده و مشترکان در آیند نزدیک می توانند پرینت تلفن ثابت را هم از این طریق دریافت کنند.

 وی با بیان اینکه با واریز هزینه تلفن ثابت از طریق سامانه 1818 ، بدون مراجعه حضوری در مخابرات و اعلام واریز بهای تلفن ، به سیستم مخابراتی وصل شده و مانع قطع شدن تلفن می شود ، تصریح کرد: از این طریق نیازی نیست که مشترکان منتظر دریافت قبض تلفن باشند و با شماره گیری 1818 از دهم تا بیستم ماه های فرد می توانند از میزان هزینه تلفن خود مطلع شوند.

باباجانی در رابطه به سامانه 09990 ، یادآور شد: این سامانه راهنمای مربوط به مشترکان را در اختیار آنها قرار می دهد و در آینده برای پرداخت هزینه تلفن همراه ، از این سامانه استفاده می شود.

وی با اشاره به راه اندازی سیستم ADSL در 220 نقطه استان توسط شرکت مخابرات مازندران ، خاطرنشان کرد: اینترنت پرسرعت با رعایت تعرفه سازمان تنظیم مقررات که ناظر بر تعرفه ها است ، از طریق شرکت مخابرات و 11 گروه PAP که تامین کننده سرویس های اینترنت هستند ، ارائه می شود.

 مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه مخابرات برای نخستین بار جهت ارائه اینترنت پرسرعت ورود پیدا کرده ، اظهار داشت: هنوز ساز و کار این سیستم به پایان نرسیده و در اواخر خرداد و یا اوایل تیرماه واگذاری اینترنت پرسرعت از طریق مخابرات انجام می شود.