چهارشنبه 18 خرداد 1390-14:19

محسني:دوستان تامین اجتماعی بايد پاسخ دهند

پيگيري يک کامنت؛آقاي نماينده برو يه سري به بيمارستان هاي حوزه نمايندگي ات بزن ببين چه خبره؟!...نماينده مردم چالوس:مشکل در بیمارستان نیست، بلکه مشکل در بخش درمان تامین اجتماعی است که باید نسبت به افزایش بخش های تخصصی اقدام کند.


پيش از ظهر چهارشنبه کامنتي از طرف يکي از مخاطبان مازندنومه با امضاي"کجوري"به دست ما رسيد.در کامنت آمده بود:

"آقاي نماينده،برو يه سري به بيمارستان هاي حوزه نمايندگي ات بزن ببين چه خبره. روز يكشنبه به خاطر موردي به بيمارستان تامين اجتماعي چالوس مراجعه كردم. ديدم يه جوون 31 ساله بر اثر مسموميت داره با مرگ دست و پنج نرم مي كنه ولي دريغ از حضور متخصص. آخرش با پرداخت 200 هزارتومان حق ويزيت آقاي پزشكي از آمل اومدو ... البته كادر پرستاري زحمت شونو كشيدن ولي چرا نوشهر و چالوس اين قدر محروم مونده ... اقاي نماينده جواب بده."

خبرنگار مازندنومه بلافاصله بعد از مشاهده این انتقاد مخاطب کجوري،تلفني با نماينده مردم چالوس و نوشهر گفت و گو کرد.

انوشيروان محسني در این خصوص گفت:بیمارستان های تامین اجتماعی دارای تعریف خاصي هستند.

وي با اشاره به اینکه یک سری متخصص در این بیمارستان ها مستقر هستند ، افزود:اما برای مثال سم شناس در این بیمارستان وجود ندارد.

 وی اظهار داشت:مشکل در بیمارستان نیست، بلکه مشکل در بخش درمان تامین اجتماعی است که باید نسبت به افزایش بخش های تخصصی اقدام کند.

 محسنی با بیان اینکه مجوز ساخت یک درمانگاه تخصصی در این بیمارستان را گرفتیم ، یادآور شد:با این درمانگاه تخصصی ، 30 تخت ویژه به همراه متخصصان بخش های مختلف به این بیمارستان اضافه می شود.

وی با اشاره به داشتن بخش آی سی یو در این بیمارستان ، تصریح کرد: این بیمارستان از داشتن متخصص مغز و اعصاب محروم است و تلاش کردیم با ساختن درمانگاه تخصصی ، تخت های ویژه به این بیمارستان اضافه شوند.

 نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی چالوس دارای چهار بخش است ، در رابطه با زمان احداث این درمانگاه تخصصی گفت:دوستان تامین اجتماعی باید دراین زمینه پاسخ دهند.