دوشنبه 14 شهريور 1390-13:42

کريمي:کد دادم، دوستان حتما گرفتند!

نماينده مردم بابل در مجلس گفت: وعده ایجاد 5/2 میلیون شغل از سوی رئیس جمهوری را دست نیافتنی می دانیم/مجلس و دولت در حال دامن زدن به مباحث حاشیه ای هستند/خصوصی به رئیس جمهور درباره عضو جريان انحرافي در استان گفتم،اما خوشش نیامد و به من گفت :"شما مازنی ها تا می بینید یکی در حال پیشرفت است ، نمی گذارید راه را ادامه دهد."/موتور احمدي نژاد خاموش شده است


به گزارش خبرنگار مازندنومه،علی کریمی فیروزجایی در همایش جایگاه رسانه در انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات آب منطقه ای مازندران ، اظهار داشت: سخنران مراسم نبودم ، سروقت هم آمدیم با مدیرکل آموزش و پرورش در بابل جلسه ای داریم ، این همایش با تاخیر شروع شد، خدایی خیلی مشتاقم پای فرمایشات الهام بنشینم ولی شاید فرصت نشود چون در بابل منتظر ما هستند.

 وی سپس گفت: اهمیت رسانه های مجازی به معنای نفی رسانه های نوشتاری و کتاب نیست.

کريمي با بیان اینکه مردم ما با کتاب الفت دیرینه دارند ، افزود: کتاب و روزنامه در دنیای رسانه ، جایگاه خود را حفظ خواهند کرد.

وي گفت:در این وانفسای جریان سازی های رسانه ای علیه جمهوری اسلامی که پرچم آزادی بخشی را در دنیا بلند کرده و امروز اثرگذاری قیام ملت ما در اقصی نقاط دنیا قابل مشاهده  است، اگر به رسانه های مجازی نپردازیم از قافله عقب افتادیم.

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وعده ایجاد 5/2 میلیون شغل از سوی رئیس جمهوری را دست نیافتنی می دانیم ، افزود: اين تعهدی است که به مردم داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: به جای اینکه مجلس و دولت برای عملی شدن این وعده همفکری کنند،در حال دامن زدن به مباحث حاشیه ای هستند.

 کریمی یادآور شد: تردید ندارم جریان انحرافی که متاسفانه در بخشی از دولت لانه کرده عقبه جریان فتنه است و در مازندران یک مورد از این موارد را خصوصی به رئیس جمهور گفتم و خوشش نیامد و به من گفت :"شما مازنی ها تا می بینید یکی در حال پیشرفت است ، نمی گذارید راه را ادامه دهد."

به گزارش مازندنومه،این نماینده خطاب به حاضران اظهار داشت: کد دادم،دوستان حتما گرفتید.

وی با اشاره به اینکه مطمئن هستم اینها راه به جایی نخواهند برد ، خاطرنشان کرد: مطمئنم که عنصر ولایت پذیری در احمدی نژاد وجود دارد و آن موتوری که به سرعت کار می کرد اکنون خاموش شده و الان معتقدیم با رهنمودهای رهبری این موتور دوباره روشن می شود.

 وی پس از پایان سخنرانی خود،به همراه امیری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و اکبری نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی جلسه را ترک کرد و در سالن نماند.