شنبه 30 مهر 1390-10:13

بازگشت آرامش

سرپرست موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع)منطقه شمال كشور گفت:در راستاي ساماندهي تعاوني هاي اعتبار آزاد گام برمي داريم/كار ساماندهي تعاوني هاي اعتباري را در سطح استان پذيرفته ايم/در تلاشيم تا با حل و فصل امور آرامش را به مردم فهيم بابلسر هديه کنيم.


به گزارش مازندنومه،قائم مقام مدير عامل موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع)در ستاد ساماندهي تعاوني اعتباري هاي آزاد و سرپرست موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع)منطقه شمال كشور گفت: فعاليت در چهار چوب تعريف شده توسط بانك مركزي را اساس و خط مش خود قرار داده و در راستاي ساماندهي تعاوني هاي اعتبار آزاد گام برمي داريم.

 درويشي با بيان اين که موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج(ع) با تدبير دكتر سيد ابوالفضل مير علي -مديرعامل  موسسه-كار ساماندهي تعاوني هاي اعتباري را در سطح استان پذيرفته است،افزود:سعي كرديم در عرصه ساماندهي موسسات پولي و غير بانكي و در همراهي با بانك مركزي سهم كوچكي داشته باشيم.

 وي از حمايت هاي نماينده بانك مركزي در استان،تلاش هاي مدير عامل موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج(ع)و همكاري مديران عامل تعاوني هاي اعتبار آزاد قدرداني كرد و گفت:در سايه اين تعامل و همدلي ،موفقيت هاي بسيار ارزنده و خوبي داشته ايم.

 درويشي به مشكلات پيش آمده براي تعاوني اعتبار كاركنان فرمانداري بابلسر اشاره كرد و گفت:مشكلات اين تعاوني موجب نگراني مردم بابلسر شد که براي رفع دغدغه هاي مردم،مسولان استان و شهرستان با ارتباط و تعامل تنگاتنگ با فرماندار بابلسر و مدير كل امنيتي-انتظامي استانداري مازندران ،موضوع را به تصميم گيران موسسه در تهران و مدير عامل منعكس كرديم.

سرپرست موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع)منطقه شمال كشور افزود :پس از كسب مجوز هاي لازم از مدير عامل موسسه ،براي رفع اين بحران وارد عمل شديم.

 وي با اشاره به استقرار تيمي از متخصصان سر پرستي منطقه شمال كشور در محل فرمانداري بابلسر افزود: همكارانم در تلاشند تا با حل و فصل امور آرامش را به مردم فهيم بابلسر و مشتريان و اعضاي اين تعاوني هديه كنند.

 درويشي در خاتمه از موافقت و درايت رئيس هييت مديره و مدير عامل موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع)براي ورود به عرصه ورفع مشكل ايجاد شده ،قدرداني كرد.

*همدلي و تدبير

  فرماندار بابلسر گفت:براي رفع مشكل تعاوني اعتبار كاركنان فرمانداري به عنوان يك شهروند بابلسري و نماينده دولت در شهرستان به وظايف خود عمل كردم.

نادري با بيان اين که تعاوني اعتباركاركنان فرمانداري در سال 87آغاز به كار كرد،افزود:در سال 85 و دو ماه پس از انتصابم در فرمانداري ،اعضاي هييت مديره وقت براي ادامه فعاليت در نشستي مشترك خواهان همكاري شدند.

 وي با اشاره به اين که در ابتدا اعتقادي به فعاليت مالي يك صندوق در راستاي يك مجموعه دولتي نداشتم ،گفت:پس از پيگيري و بررسي ابعاد اداري اين همكاري ،مقرر شد با توجه به اينكه صندوق يك شركت تعاوني زير مجموعه فرمانداري است،ارتباط و تعامل لازم را داشته باشم.

 فرماندار بابلسر با بيان اين که در سال 89 مجمع برگزار شد و اعضاي جديدي وارد هييت مديره شدند،يادآور شد پس مدتي فعاليت، مواردي را به من اعلام كردند كه برحسب نگاه نظارتي و وظايف فرمانداري ،موضوع را بررسي و به مراجع ذير ربط احاله كردم .

 نادري با بيان اين که بررسي ها ادامه يافت و مشكلاتي در مجموعه وجود داشت كه نمايان شد،گفت: براي رفع مشكلات و مواردي كه وجود داشت دست به كار شديم و با همدلي  سپرده گذاران بابلسري ،شرايط به گونه اي رقم زديم كه منتج به نتيجه شد.

 نماينده دولت در بابلسر از حسن اعتماد و صبر مردم اين شهر براي رفع مشكلات مجمو عه اي كه با نام كاركنان فرمانداري فعاليت مي كند ، قدرداني كرد و افزود:سپرده گذاران بابلسري اخلاق و انسانيت را به معرض ظهور گذاشتند.

فرمانداري بابلسر در ادامه از عنايت و همراهي پيشنمازي مدير كل امنيتي- انتظامي استانداري قدرداني كرد و گفت :مديران موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج(ع) بسيار توانمند و عالمانه وارد عرصه شدند و براي ساماندهي اين تعاوني اعتباري اعلام آمادگي كردند و مسوليت را پذيرفتند.

 وي افزود:حمايت ها و تدبير دكتر سيد ابوالفضل مير علي مدير عامل موسسه و درويش قائم مقام مدير عامل موسسه در ستاد ساماندهي تعاوني هاي اعتبار هاي آزاد استان و سرپرست منطقه شمال كشور و كاركنان موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع)ستودني و بسيار ارزشمند است .