دوشنبه 16 آبان 1390-21:49

بر اساس نظرسنجي،57درصد کاربران ماهواره تماشا مي کنند!

57 درصد کساني که در نظرسنجي مازندنومه شرکت کردند، ماهواره تماشا مي کنند و 20 درصد هم اگر مجازات و پي گيري قانوني وجود نداشت از آن استفاده مي کردند و تنها 22درصد صريحا" اعلام کردند که ماهواره تماشا نمي کنند و برنامه هاي آن را صد در صد خلاف اعتقادات شان مي دانند.


 در نظرسنجي پيشين مازندنومه از کاربران پرسيده بوديم:ماهواره يک رسانه ارتباطي در دنياي امروز است که در کشور ما برخوردي چندگانه با آن مي شود؛مردم از آن استفاده مي کنند و مسئولان با آن مخالفت،بنابر اين از شما مي پرسيم:درباره ماهواره چه نظري داريد؟

در اين نظرسنجي 257 نفر شرکت کردند که 42درصد اظهار داشتند:از ماهواره استفاده مي کنم،اما برخي شبکه هاي آن را مفيد مي دانم.

22% پاسخگويان نيز اين گزينه را انتخاب کرده بودند:از ماهواره استفاده نمي کنم چون برنامه هاي آن را صد در صد در تضاد با اعتقاداتم مي دانم.

20 درصد هم گفتند:از ماهواره استفاده نمي کنم،چون از عواقب قانوني آن مي ترسم؛يعني اگر عواقب قانوني و قضايي وجود نداشته باشد دل شان مي خواهد ماهواره تماشا کنند.
 
 
و بالاخره 15 درصد پاسخگويان به نظرسنجي هم اظهار داشتند:از ماهواره استفاده مي کنم و برنامه هاي آن را صد در صد مفيد مي دانم.

در مجموع 57 درصد کاربران ماهواره تماشا مي کنند و 20 درصد هم اگر مجازات و پي گيري قانوني وجود نداشت از آن استفاده مي کردند و تنها 23درصد صريحا" اعلام کردند که ماهواره تماشا نمي کنند و برنامه هاي آن را صد در صد خلاف اعتقادات شان مي دانند.

اما در نظرسنجي جديد سئوال ديگري را طرح کرده ايم:

پرسش ما از شما درباره مواد فرهنگي در دسترس و مورد علاقه شماست؛بنابراين مي پرسيم:
از ميان اقلام فرهنگي مربوط به مازندران،به کداميک علاقه بيشتري داريد؟

-سي دي صوتي و تصويري موسيقي محلي

-فيلم تاريخ و فرهنگ و طبيعت مازندران

- کنسرت زنده موسيقي مازندراني

-شعر و داستان محلي

-کتاب هاي مازندران شناسي

براي پاسخ به سئوال و انتخاب گزينه به کادر نظرسنجي در صفحه نخست سايت مراجعه کنيد.