پنجشنبه 26 آبان 1390-23:13

بهداد سليمي:زیاد غذا نمی خورم!

در گفت و گوي مازندنومه با بهداد سليمي عنوان شد:استقبال مردم بی سابقه بود/در فرانسه برج ایفل و خیابان شانزه لیزه را ديدم/ زیاد غذا نمی خورم/همسرم دانشجوی رشته تربیت بدنی است و دوم فروردین امسال ازدواج کرديم/مسئولان به وعده هايي که داده اند،عمل کنند.


بهداد سلیمی-قهرمان وزنه برداري جهان- روز پنج شنبه در بدو ورود به زادگاهش-قائم شهر- در جمع هزاران تن از مردم استقبال كننده گفت: امیدوارم شایسته این همه لطف و ابراز احساسات همشهریانم باشم.

 به گزارش سکينه مريخ-خبرنگار مازندنومه در قائم شهر-وی تاكید كرد:به مردم كشورم قول می دهم باز هم در میادین بزرگ تر ورزشی مدال های رنگارنگ كسب و دل همه ایرانیان ، به ویژه همشهریانم را شاد كنم.

 حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی-امام جمعه قائم شهر- نيز در مراسم استقبال از قهرمان وزنه برداری جهان در سالن ورزشی تختی بيان داشت: سلیمی نامش همتراز با ایران اسلامی است و با تلاش و كوشش این ورزشكار ، پرچم ایران در سطح جهان به اهتزاز درآمد.

 امام جمعه قائم شهر با تاكید بر ضرورت تداوم این گونه مدال آوری در عرصه های ورزشی خطاب به بهداد سلیمی گفت: بهداد سلیمی در رقابت های جهانی پاریس ، با بالابردن وزنه 214 كیلوگرمی ، ركورددار حركت یكضرب وزنه برداری سنگین وزن جهان شد و تیم ملی وزنه برداری ایران با كسب 495 امتیاز برای نخستین بار در طول تاریخ به مقام سوم مسابقه های وزنه برداری قهرمانی جهان در فرانسه دست یافت.

 وی حضور پرشور قائم شهري ها برای استقبال از بهداد سلیمی را نشانگر اوج علاقه مردم به ورزشكاران و قهرمانان ورزشی دانست و گفت: مردم برای قدردانی از تلاش و كوشش بهداد سلیمی در این مراسم شركت كردند.

بر اساس اين گزارش در شهر شیرگاه كه زادگاه پدري سلیمی محسوب می شود ، صبح پنج شنبه مردم با قربانی كردن گاو و گوسفند و تجمع در میدان مركزی شهراز بهداد استقبال کردند.

 در مراسم استقبال از این وزنه بردار قائم شهري ،استاندار مازندران ، مدیركل ورزش و جوانان استان ، امام جمعه قائم شهر و جمعی از مسوولان شهرستانی حضور داشتند .

اما پنج شنبه شب بهداد سلیمی- قوی ترین مرد جهان- پاسخگوی سئوالات مازندنومه بود.گفت و گوي کوتاه بهداد را با کلثوم فلاحي-خبرنگار ما-بخوانيد:

استقبال مردم چه طور بود؟

 استقبال بی سابقه بود، چندهزار نفر به استقبالم آمده بودند که بی نظیر و غافلگیر کننده بود.

*برنامه آینده بهداد سلیمی چیه؟

 برنامه آینده ام المپیک است و براي فتح آن کار مي کنم.

* در فرانسه به کجاها رفتید؟

 برج ایفل و خیابان شانزه لیزه را ديدم که معروفيت جهاني هم دارند.

* با توجه به وزن و هيکل تان،روزانه چه قدر غذا می خورید؟

سه وعده معمولی ، زیاد غذا نمی خورم!

* همسرتان چه کاره هستند و چند وقته ازدواج کرديد؟

 همسرم دانشجوی رشته تربیت بدنی است و دوم فروردین امسال ازدواج کرديم.

*چه انتظاری از مسئولان دارید؟

 فقط  وعده هاي داده شده را ان شاءالله زودتر عملی کنند.