يکشنبه 13 آذر 1390-14:59

عظيمي:در هوا حرف نزنيد!

در گفت و گوي مدير کل جهاد کشاورزي مازندران با مازندنومه مطرح شد:کلی گویی و تخریب افراد راحت است/مسئول روابط عمومي جهاد استان دوستم است و تغييرش نمي دهم/ مازندران کانون شایعات و حواشی است/به رسانه های مکتوب و مجازی انتقاد دارم.


چندي پيش خبر کوتاهي را يکي از کارکنان اداره کل جهاد کشاورزي مازندران براي ما ارسال کرد مبني بر اين که سوء استفاده مالي در اين مجموعه روي داده اما مديرکل با افشاکنندگان اين تخلف برخورد کرده است.

متن آن خبر چنين بود:"اگر مرد هستید و شرف دارید به قلع و قمع نیروهای با سابقه جهاد در سازمان جهادکشاورزی بپردازید که آقای رئیس دارند از همه آنهایی که برایش پرونده اختلاس را پیگیری کردند انتقام می گیرد."

 رضا عظیمی-مديرکل جهادکشاوري مازندران-در پاسخ به پرسش مازندنومه که این تخلف در چه حوزه ای اتفاق افتاده،گفت:کلی گویی و تخریب افراد راحت است.

 وی اظهار داشت:مراجع ذی صلاح مانند اداره اطلاعات و سازمان بازرسی باید موضوع این تخلف را تایید کنند.

 رئیس جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد:این آقایان که ادعای چنین موردی را دارند حداقل وجدان کاری داشته باشند و به من اطلاع رسانی کنند که در کدام بخش تخلف صورت گرفته است وگرنه شايعه سازي اخلاقی و  خداپسندانه نيست.

 وی با بیان اینکه "در هوا حرف زدن"درست نیست ، یادآور شد: من هم می توانم ادعا کنم که هر فرد دیگری متخلف است و پلیس بین الملل نسبت به دستگیری اش اقدام کند اما باید سند وجود داشته باشد.

 عظیمی در ادامه اين گفت و گو اصلاح ساختار صورت گرفته در جهاد کشاورزی مازندران را در جهت ایجاد ساختار سالم تر و سهولت پاسخگویی به ارباب رجوع عنوان کرد.

 وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر تغییر مسئول روابط عمومی این سازمان ، اظهار داشت: حسن حسین نژاد علاوه بر اینکه همکار من است،دوست من هم هست و ما تغییری در پست روابط عمومی نداریم.

عظیمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شیمی علم استثنائات است ، گفت: مازندران هم کانون شایعات و حواشی است.

وی با اشاره به اینکه به همین خاطر کمتر جراید را پیگیری می کنم و مطالب مهمتر را روابط عمومی به من اطلاع رسانی می کند، خاطرنشان کرد: به رسانه های مکتوب و مجازی انتقاد دارم چون در جهت مثبت و کم کردن شایعات کار نمی کنند.

 عظیمی با بيان اين که حداقل وظیفه رسانه ها این است که مازندران را از حاشیه خارج کنند،افزود:رسانه نباید به حاشیه دامن بزند.