سه شنبه 22 آذر 1390-23:11

رنگ باختگان اصولگرايي

علاوه بر اين رسانه هاي بوقلمون صفت،شنیده شده برخی رسانه های استانی که مسئولان وابسته به نهادهای کشوری دارند، از پوشش سفر رييس جمهوري منع شده بودند و نه تنها خبرنگارشان را به مراسم نفرستادند،از انتشار حتي يک خط خبر خبرگزاري ها هم امتناع کردند!


 مازندنومه؛کلثوم فلاحي،ساري:محمود احمدی نژاد آمد و رفت، سفری نیم روزه اما پر حاشیه. اغلب رسانه ها این سفر را پوشش دادند اما جای بازتاب خبري این سفر در رسانه هایی که سابق بر این-خيلي تابلو-تابلوی اصولگرایی را بر پپيشاني خود نصب کرده بودند، خالی ماند.

برخی رسانه ها طی چند سال اخیر ،دربست حامي و پرچمدار حمایت از احمدی نژاد و سیاست های وی بودند و کم ترين انتقادي به بدنه دولت-و نه لزوما" شخص رييس جمهوري-را هم بر نمي تابيدند و برآشفته شده،به هرزه گويي اقدام مي کردند.

اين جماعت نان به نرخ روز خور شاید گمان کرده اند اینک که آخر عمر اين دولت اصولگراست و طبق قانون ، احمدی نژاد نمی تواند در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، پس بهتر است از هم اکنون آرام آرام ، این پرچم را به زیر کشیده و اصولگرایی احمدي نژادي را در پستو پنهان کنند و بعد در زمانی مناسب،رنگ دیگری به خود بگیرند.

علاوه بر اين رسانه هاي بوقلمون صفت،شنیده شده برخی رسانه های استانی که مسئولان وابسته به نهادهای کشوری دارند، از پوشش این سفر منع شده بودند و نه تنها خبرنگارشان را به مراسم نفرستادند،از انتشار حتي يک خط خبر خبرگزاري ها هم امتناع کردند!

شگفت انگيزتر از همه موارد،حکايت برخي آدم هاست که در روزگاری نه چندان دور ، سمتی داشتند و برای حفظ میز، مجیز می نوشتند و تملق. آن زمان از ريیس دولت آنها ، مردمی تر وجود نداشت و مهرورزتر کسي نبود!

 اصلا از نگاه آنها احمدی نژاد باید ريیس جمهور مادام العمر می شد و برای این منظور حتی قانون اساسی را هم باید دور زد! اما این ادعا فقط تا زمانی استوار بود که میز داشتند و سمتی ، احمدی نژاد که آنها را کنار گذاشت ، آنها هم احمدی نژاد را کنار گذاشتند، انگار که از روز نخست اصولگرا نبودند و رئیس جمهوري را هم نمی شناختند.تازه لباس عوض کردند و يک شبه شدند ضد جريان انحرافي و حامي اين يکي ،پايداري!!

هماناني که تا ديروز با اين قماش انحرافي پالوده مي خوردند و تا وقتي پست داشتند در رسانه شان حتي يک خط خبر راجع به انحرافي ها ديده نمي شد و بعد از اخراج،ناگهان شدند ضد جريان انحرافي!

آناني که یک روز بر مازندنومه خرده گرفتند چرا سفر فرزند ملت را به لبنان انعکاس نداده و  ساعت شمار مضحک و مسخره اي گذاشتند که ما به دامان ملت بازگرديم!!حال نه لبنان و کومور  و ونزوئلا،بل سفر احمدي نژاد را به همين ساري خودمان نيز پوشش نداده اند و خودشان را به خواب زده اند! اينک اين کلاه برداران اصولگرايي بيايند براي خودشان ساعت شمار بگذارند!

آن روز اين جماعت نان به نرخ روز خور اهل تزوير،ما را متهم به انعکاس ندادن اخباری کردند که اصلا در حوزه کاري ما نبود و خوانندگان فهیم ما می دانند که ما صرفا اخبار مرتبط به استان را پوشش مي دهيم؛اينک اما دست اين جماعت بدجور رو شده است.

البته گلایه از این نیست که چرا آنها از انعکاس خبر این سفر خودداری کرده اند، چار دیواری است و اختیار آن دست صاحبش؛ هر چه می خواهند منتشر کنند يا نکنند،خواستيم روزگاري را به یاد آوريم که جو اصولگرايي کاذب احمدي نژادي گرفته بودشان و دل شان می خواست همه مطابق میل آنها عمل کنند.

اصولگرايي قواعدي دارد،اصولي دارد،از همه مهم تر ثبات قدم مي خواهد،رنگ عوض کردن و هر لحظه به شکلي درآمدن از اصول اصولگرايي خارج است...باور کنيد مردم هم مي فهمند.

ايميل نويسنده: (falahi.dargahlo@gmail.com)