يکشنبه 14 اسفند 1390-9:17

نخستین تودیع و معارفه پس از انتخابات/آزرم می رود،نجفی می آيد

حسن آزرم-مدیرکل تامین اجتماعی مازندران-پس از 5 سال جای خود را به سید محمد نجفی می دهد/نجفی مدیرکل سابق کار و امور اجتماعی مازندران بود.


مازندنومه:پس از گذشت چند ماه از تغییرات در سطح وزارت و ادغام سه وزارتخانه،بالاخره ستاد تصمیم گرفت مدیرکل تامین اجتماعی مازندران را تغییر دهد.

محمد نجفی-مدیرکل سابق کار و امور اجتماعی مازندران-پیش از انتصاب نیلچیان قرار بود مدیرکل تعاون،کار و رفاه مازندران شود،اما زورش به نیلچیان نرسید و اکنون آماده شده تا جای حسن آزرم را در تامین اجتماعی استان بگیرد.

همان زمان که مراسم معارفه نیلچیان صورت گرفت،منابع آگاه اظهار داشتند که شیخ الاسلام-وزیر تعاون،کار و رفاه- به جهت نزدیکی به مجموعه کار و امور اجتماعی سابق و شخص نجفی ، از او در سمتی دیگر استفاده خواهد کرد و حال شنیده شده که نجفی بدون داشتن تخصص در امور تامین اجتماعی،مدیرکل تازه این سازمان خواهد شد.

حسن آزرم که محصول لابی ولی رعیت-نماینده اسبق قائم شهر-با مصری-وزیر اسبق رفاه-بود،ابتدا شرایط لازم را برای کسب این پست مهم در اختیار نداشت،بنابراین به سرعت و در عرض چند ماه مدارج و پله های ضروری را طی کرد تا شرایط لازم را به دست آورد.او در اسفندماه سال 85 جای محمدجعفر ناسوتی را گرفت.

سخنرانی های آزرم در طول 5 سال گذشته اغلب حول دو محور می گشت:میزان طلب تامین اجتماعی از پیمانکاران و... و اینکه 50 درصد مردم مازندران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و بیش از این چیزی در چنته نداشت.

شنیده شده است او در چند روز گذشته رایزنی هایی را نیز انجام داده ،اما از قرار معلوم خداحافظی اش از مجموعه تامین اجتماعی حتمی است.