جمعه 18 فروردين 1391-20:38

احمدی:چالوس و نوشهر را باید به یک اندازه دید

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم گفت: یک دفتر ارتباطات مردمی حدفاصل نوشهر و چالوس ایجاد می کنم و در خدمت مردم این دو شهرستان و بخش های تابعه آن خواهم بود.(گزارش+گزارش تصویری از سخنرانی قاسم احمدی لاشکی)


مازندنومه،محمد حسین ملایی کندلوسی(گزارش+عکس ها): منتخب مردم نوشهر و چالوس و کجور و کلاردشت در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:انتخابات اخیر مهمترین انتخابات بود چرا که دشمن برنامه های زیادی را برای حضور نیافتن مردم در پای صندق های رای تدارک دیده بود.

قاسم احمدی گفت: نقصان ها و ضعف ها و بیکاری وجود دارد اما مردم به نظام و انقلاب خود وفادارند و در انتخابات نیز همین وفاداری را نشان دادند و برنامه های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به شعار تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: امروز جامعه به اتحاد و وحدت و همدلی بیش از پیش نیاز دارد و باید تلاش کنیم تا اقتصاد و معیشت مردم به وضعیت مطلوبی برسد و این تنها در سایه تلاش و همدلی بیشتر مردم و مسئولین میسر می شود.

منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم گفت: در مجلس هشتم باید بیشتر در بحث اقتصاد مردم و بیکاری جوانان و حفظ ارزش های انقلاب توجه و بر روی آن کار می شد.

احمدی در بخشی از صحبت های خود اظهار داشت: چالوس و نوشهر را باید به یک اندازه دید و برای آن تلاش کرد بنابراین یک دفتر ارتباطات مردمی حدفاصل نوشهر و چالوس ایجاد می کنم و  در خدمت مردم این دو شهرستان و بخش های تابعه آن خواهم بود.

وی در پایان از ایجاد پارک علم و فناوری در چالوس برای خدمات رسانی به نخبگان و نیز اختصاص اعتبارات جدید برای حل مشکلات ترافیکی چالوس و نیز برطرف شدن مشکلات ناشی از سیل در کلاردشت در آینده ای نزدیک خبر داد.