چهارشنبه 31 خرداد 1391-12:44

تثبیت مدیران/نیازآذری:به دنبال فرمانداری ويژه هستیم

نماینده بابل گفت:17 استان در امر تولید برنج کشور نقش دارند که شاخص آن ها مازندران است/کمربندی جنوبی بابل بعد از 11 سال تنها 48 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است/به زودی با وزیر راه نشستی خواهیم داشت و اعتراض شدید خود را درباره طرح کمربندی جنوبی بابل اعلام خواهیم کرد/به دنبال تثبیت جایگاه مدیران هستیم و تغییر و تحول مدیران وظیفه دستگاهای اجرایی است.


 مازندنومه،زینب حبیب پور: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که واردات برنج در فصل برداشت با جدیت پیگیری می شود؛گفت: اجازه واردات برنج در کشور را نخواهیم داد.

"حسین نیازآذری" در نشست خبری درجمع خبرنگاران با بیان این که محور تولید با توجه به شعار سال  می تواند کشاورزی باشد،افزود: 17 استان در امر تولید برنج کشور نقش دارند که شاخص آن ها مازندران است که شهرستان بابل نیز در راس این استان از لحاظ تولید این محصول قرار دارد.

 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم به کشاورزی توجه داشته باشیم باید صنایع تبدیلی را به عنوان پشتوانه کشاورزی مورد پگیر قرار دهیم.

 او بابیان اینکه باید طرح جامع کشاورزی را در دستور کار خود قرار دهیم؛ افزود: امروزه قیمت تمام شده تولید برنج در کشور بسیار بالاست و باید نسبت به کشاورزی مکانیزه اقداماتی اساسی صورت گیرد.

"نیازآذری" در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به اینکه اندیشه ارزشمند خبرنگاران، نمایندگان را در مسیرتوسعه کمک خواهد کرد؛ افزود: باید با ایجاد زیرساخت های اصلی کشور، فرصت هایی را برای آسایش عمومی مردم مهیا کرد.

 وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه بابل به عنوان پشتیبان مردم در زمینه های مختلف برای اجرایی شدن و شتاب بخشیدن به طرح ها که امروز در اختیار مردم قرار می گیرد،تلاش خواهیم کرد.

این مسئول بیان داشت: کمربندی جنوبی بابل بعد از 11 سال تنها 48 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و باید مدیریت زمان را درطرح ها لحاظ کنیم.

 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیرشمال متعلق به همه مردم ایران می باشد که نیاز است همه مسئولان برای تسریع در طرح ها همت کنند.

وی ادامه داد: جاده های منتهی به جنوب بابل اعم از بندپی غربی و شرقی، جاده شهید صالحی و بابلکنار متاسفانه ردیف اعتباری ندارند و سالانه از محل نگهداری راه ها،کارهای اولیه انجام می شود که این وضعیت پیگیری و تسریع در روند طرح ها را دچار چالش می کند.

 "نیازآذری" اظهارداشت: به زودی با وزیر راه نشستی خواهیم داشت و اعتراض شدید خود را درباره طرح کمربندی جنوبی بابل اعلام خواهیم کرد.

وی همچنین بیان کرد: ما امروز به عنوان نماینده 500 هزار نفر از مردم بابل، به دنبال تثبیت جایگاه مدیران هستیم و تغییر و تحول مدیران وظیفه دستگاهای اجرایی است ولی نمایندگان می توانند مشاوران خوبی در این مسیرباشند.

 وی با اشاره به اینکه مدیران بابل سرمایه های ارزشمندی برای استان و کشور هستند؛ گفت: با هماهنگی فرماندار و با مشورت نمایندگان جایگاه مدیران تعیین خواهد شد.

 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نهم تشکیل فرمانداری ویژه را یکی از راه های تقویت و ارتقای بابل برشمرد و اضافه کرد: در سال 73 تا 76 سه بخشداری در این شهرستان ایجاد شد که در صورت تحقق فرمانداری ویژه، فرماندار بابل به عنوان معاون استاندار و بخشداران به عنوان معاون فرماندار فعالیت خواهند کرد.

 نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از تشکیل بخشداری ها استقرار ادارات و دسترسی راحت مردم برای رفع نیازها در محل زندگی شان است