شنبه 17 تير 1391-0:54

چالوس شهر بی دفاع/فونداسیون شهرستانی،خدمات کشوری

فرماندار چالوس گفت:استقرار معاونت گردشگری کشور در چالوس ضروریست/مسئولان،چالوس را ويژه ببینند/تعدادی از طرح های دریا برای استفاده مسافران درماه مبارک رمضان با رعایت موازین شرعی باز است/ قبل از پیگیری استان شدن در غرب مازندران بیاییم بستر را برای توسعه بیشتر مهیا کنیم.


مازندنومه،ارسلان رسولی عمارلویی:قدیر رضایی با اشاره به ورود سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی به شمال کشور گفت: با توجه به جاذبه های طبیعی دریا و جنگل و نیز دشت های سرسبز مازندران، همه ساله بیش از 10 میلیون گردشگر ازمناطق گردشگری مازندران دیدن می کنند، لذا برای برون رفت از برخی کاستی ها در امر گردشگری نیاز است معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی وگردشگری کشور در چالوس و یا یکی ازشهرهای گردشگرپذیر استان مازندران مستقر شود.

فرماندار چالوس افزود: فونداسیون چالوس، شهرستانی است ولی به دلیل علاقه فراوان گردشگران به جاذبه های گردشگری این شهرستان از جمله کلاردشت و جاده گردشگری کندوان این شهرستان به صورت کشوری اداره و خدمات داده می شود،بنابراین انتظار داریم مسئولان کشوری و استانی چالوس را به صورت ویژه ببینند.

وی در خصوص طرح دریا در ایام ماه مبارک رمضان گفت: تعدادی ازطرح های دریا برای استفاده مسافران درماه مبارک رمضان با رعایت موازین شرعی باز است.

 فرماندار چالوس با اشاره به استان شدن غرب مازندران گفت: قبل از پیگیری استان شدن در غرب مازندران بیاییم بستر را برای توسعه بیشتر مهیا کنیم تا با دستی پر به اهداف مان برسیم.

 رضایی درخصوص گرانی های اخیر خطاب به مدیران اجرایی شهرستان گفت: مبارزه باگرانی و افزایش بی رویه قیمت ها، از گذشته در دستور کار فرمانداری و دیگر دستگاه ها قرار داشته و با دستور اخیر وزیر کشور به استانداران و فرمانداران کشور نه تنها فرمانداری بلکه همه مدیران اجرایی درمهار پدیده گرانی وارد خواهند شد.