يکشنبه 22 مرداد 1391-22:7

استانداری مشاور یا مدیر امور مجلس انتخاب کند

چند پیشنهاد در راستای طرح تحقیق و تفحص از استاندار مازندران/ در آستانه عید سعید فطر و هفته دولت پیشنهاد می کنم نشست همگرایانه و مشترک کارگزاران نظام در استان مازندران با حضور علما و ائمه جمعه ، نمایندگان ، ایثارگران منتخب و سرداران ، مدیران دستگاه های اجرایی ،فرمانداران ، رسانه های گروهی نخبگان علمی ، فرهنگی ، صنعتی ودانشگاهی ،قهرمانان المپیکی در فضایی صمیمانه و برادرانه در حسینیه عاشقانان مرکز استان برگزار شود.


مازندنومه؛یادداشت مهمان،ایرج نیازآذری:امیدوارم با تدبیر نمایندگان ، استانداری و رسانه های گروهی، طرح تحقیق و تفحص از استانداری مازندران که پس از تصویب مجمع نمایندگان مازندران به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد،عاقبت خیری پیدا کند و از احساس و حساسیت خارج شود.چند نکته پیرامون حواشی این ماجرا تقدیم می دارم.

1- با عنایت به اصل تفکیک قوا،به تصمیم نمایندگان در اجرای رسالت قانونی و وظیفه نظارتی احترام می گذاریم اما از سر دلسوزی به این عزیزان اعلام می کنیم مردم نگران بازتاب این تصمیم در جامعه و سوءاستفاده حاشیه سازان هستند. لذا برای جلوگیری از هرگونه تفرقه و دو دستگی به محوریت نماینده مقام معظم رهبری در استان موضوع حکمیت و فیصله پیدا کند.

2- ضمن تشکر از نیات خیر خواهانه رسانه های گروهی در مخالفت و موافقت با طرح تحقیق و تفحص از استانداری از اصحاب رسانه تقاضا می کنم ضمن توقف درج مطالب مرتبط با این مسئله به آرامش استان کمک نمایند و مانع از آن شوند عده ای از این طریق به دنبال تسویه حساب سیاسی باشند.

3- مجمع نمایندگان مازندران در اسرع وقت با انسجام سازمانی ، دبیرخانه و سایر ساختار تشکیلاتی خود را برای تعامل و ارتباط هدفمند با دستگاه های اجرایی ،نخبگان و رسانه های گروهی ایجاد کند.

4- بی ارتباطی و یا نبود ارتباط ضابطه مند منشاء همه سوء تفاهمات و اختلافات است. استانداری مازندران متناظر با وزرات خانه ها به عنوان دستگاه هماهنگی استان و برای تعمیق همکاری ها ی قوای مختلف،به ویژه ارتباط سیستماتیک با نمایندگان استان دفتر یا مشاوری را انتخاب کند تا ارتباط با نمایندگان با سهولت بیشتری انجام شود.

5- در آستانه عید سعید فطر و هفته دولت پیشنهاد می کنم نشست همگرایانه و مشترک کارگزاران نظام در استان مازندران با حضور علما و ائمه جمعه ، نمایندگان ، ایثارگران منتخب و سرداران ، مدیران دستگاه های اجرایی ،فرمانداران ، رسانه های گروهی نخبگان علمی ، فرهنگی ، صنعتی ودانشگاهی ،قهرمانان المپیکی در فضایی صمیمانه و برادرانه در حسینیه عاشقانان مرکز استان برگزار شود.

ایمیل نویسنده: (irajniaz@yahoo.com)