سه شنبه 24 مرداد 1391-23:39

به عشق بهداد

گزارش+گزارش تصویری از مراسم استقبال از بهداد سلیمی در قائم شهر


مازندنومه؛خبر و عکس:ارسالی روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر: مراسم استقبال از بهداد سلیمی-قهرمان وزنه برداری المپیک لندن- پیش از ظهر سه شنبه در قائم شهر برگزار شد.

مردم و مسوولان ورزش دوست قائم شهر روز سه شنبه به پاس افتخار آفرینی بهداد سلیمی در مسابقات المپیك 2012 لندن و كسب نشان طلا ، استقبال باشكوهی از این وزنه بردارملی پوش به عمل آوردند.

استقبال اولیه از این قهرمان نامی مازندران از مقابل مصلی نماز جمعه قائم شهر آغاز شد و هزاران نفر از مردم ورزش دوست استان مازندران در خیابان های شهر با شادی وی را همراهی کردند.

پهلوان سلیمی پس از این استقبال بی نظیر، با هدایت ستاد استقبال در میان حضور پرشور و گسترده شهروندان قائم شهری به میدان مركزی شهر(میدان طالقانی)هدایت شد و سپس با حضور در استادیوم ورزشی شهید وطنی، برای دقایقی به احساسات پرشور دوستداران و علاقه مندانش پاسخ داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر، استاندار مازندران، فرماندار قائم شهر، مدیر كل ورزش و جوانان مازندران، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار، جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به همراه تعدادی از دوست داران این قهرمان که از خوزستان، شهر شوش دانیال خود را به مراسم رسانده بودند از جمله میهمانان ویژه استقبال از این پهلوان قائم شهری بودند.

برگزیده ای از اظهارات استاندار و امام جمعه قائم شهر را که در استادیوم وطنی قائم شهر ایراد شد، در پی می آوریم:

*علی اکبر طاهایی،استاندار مازندران:

- بهداد سلیمی با وجود مصدومیت زانو در زمان آمادگی برای حضور در المپیک با روحیه فتوت و جوانمردی این افتخار را در کشور ماندگار کرد.

- 50 درصد مدال‌های المپیک با همت و غیرت ورزشکاران مازندرانی، نصیب کاروان ایران شد.

-پرچم ایران به این خاطر که در سینه‌اش نام الله نقش بسته با همه پرچم‌های دنیا متفاوت است.

*حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی،امام جمعه قائم شهر:

- خدا خواست سلیمی با همه همت و تلاش، قوی‌ترین مرد جهان شود و دل مردمش را شاد کند وگرنه هیچ افتخاری رایگان نصیب کسی نخواهد شد.

- به خاطر شادی دل رهبر و ملت برای کسب مدال المپیک توسط شیرمردان ایران که پشتوانه دعای خیر مردم را به همراه داشتند خدا را شاکریم.

- این مدال‌آوری در حالی انجام شد که همه تلاش استکبار در به انزوا کشاندن ایران در جهان صورت می‌گرفت ولی ورزشکاران ایرانی دگر باره نام و پرچم ایران را بر تارک دنیا به اهتزاز در آوردند.