پنجشنبه 26 مرداد 1391-16:31

نقیبی:25 سال پیرتر شدم!

رئیس شورای استان گفت:اعضای شورای روستا زحمت بدون مزد می کشند/برخی روستاها از بعضی شهرها هم جلوتر هستند/‌در طول شش سالی که خبرنگاران در کنار ما بودند نتوانستیم خدمتی برای آنها داشته باشیم/عکس‌های سال 86 من را ببینید متوجه می‌شود که 25 سال پیرتر شدم/در مجموعه شورای استان افرادی حضور دارند که حتی لایق نمایندگی مجلس هستند.


 مازندنومه،کلثوم فلاحی:رئیس شورای استان در مراسم تجلیل از خبرنگاران ، اظهار داشت: شورای استان متشکل از نماینده 19 شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه 770 عضو در شوراهای شهر و روستا داریم، تصریح کرد:‌ در رسانه‌ها اعضای شورای شهر بیشتر مطرح هستند در حالی که اعضای شورای روستا هم زحمت بدون مزد می کشند.

فرامرز نقیبی با بیان اینکه اعضای شورای روستا، استان و شهرستان هیچ دستمزدی از سیستم ندارند، افزود:‌ شوراها NGO های خودگردان هستند.

 این مسئول با اشاره به اینکه خدمات شوراها در روستاها باید دیده شود، تصریح کرد:‌ برخی روستاها از بعضی شهرها هم جلوتر هستند.

وی با بیان اینکه هر 365 روز سال متعلق به خبرنگاران است، گفت:‌ نقدهای سازنده خبرنگاران باعث می‌شود مدیران توانمند شوند.

 رئیس شورای استان مازندران یادآور شد:‌در طول شش سالی که خبرنگاران در کنار ما بودند نتوانستیم خدمتی برای آنها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همه از شورا طلبکار هستند و به واسطه آرایی که داده‌اند در این زمینه حق هم دارند، خاطرنشان کرد:‌ اما هیچکس دنبال دغدغه شورا نیست.

 نقیبی افزود:‌مثل خبرنگاران که از حداقل‌ها محروم هستند، شوراها هم همین وضعیت را دارند و پس از پایان حضور در شورا از هیچگونه امکانات و خدماتی بهره‌مند نیستند.

وی با بیان اینکه در مجموعه شورای استان افرادی حضور دارند که حتی لایق نمایندگی مجلس هستند، گفت:‌ این افراد، پرکار و پرتوان هستند اما به واسطه مظلومیت شورای استان، شناخته شده نیستند.

 نقیبی افزود:‌ عکس‌های سال 86 من را ببینید متوجه می‌شود که 25 سال پیرتر شدم.

وی ادامه داد:‌شورا به جایی نمی‌رسد مگر با تفکرات گروهی، گروهی که منافع مشترک آنها، منافع مردم باشد.

گفتنی است در این مراسم چند نفر دیگر از اعضای شورای استان از جمله:قاسم زاده،کوروش حسین زاده،نرگس کمالی و نیز رستم دهقان-رییس خانه مطبوعات مازندران-سخنرانی کردند.

*رسانه‌های مجازی، حیثیت و اعتبار استان هستند

رئیس انجمن رسانه‌های مجازی مازندران در این مراسم اظهار داشت:‌ با توجه به رشد فناوری اطلاعات در کشور و فعالیت گسترده سایت‌ها در مازندران، نیاز بود که انجمن رسانه‌های مجازی تشکیل شود.

عباس رمدانی ادامه داد:‌ رسانه‌های مجازی، حیثیت و اعتبار استان هستند.

 وی با اشاره به اینکه در راستای تقویت استان؛ خانه مطبوعات و انجمن رسانه‌های مجازی، یک ظرفیت هستند، تصریح کرد:‌ انتظار داریم اگر مطلب و انتقادی نوشته می‌شود، شورا و شهرداری پاسخگو باشند.