سه شنبه 31 مرداد 1391-15:3

همیشه گره گشا

پیام تسلیت سه استاندار مازندران(طاهایی+شفقت+کریمی) به مناسبت درگذشت سید علی بهروش،عضو سه دوره شورای شهر ساری


مازندنومه:سید علی اکبر طاهایی-استاندار مازندران-به مناسبت درگذشت سید علی بهروش پیام تسلیتی صادر کرد.

دو استاندار پیشین مازندران-سید محمد کریمی و ابوطالب شفقت-نیز به همین مناسبت پیام تسلیت فرستادند که یک نسخه از آن برای مازندنومه نیز ارسال شده است.متن هر سه پیام در زیر آمده است:

*طاهایی:بهروش همواره گره گشای مشکلات مردم بود

خانواده محترم و داغدار زنده یاد بهروش،سلام علیکم


مصیبت درگذشت سید علی بهروش و دو فرزند برومند آن فقید سعید، موجب تالم و تاثر فراوان گردید، انسان ساعی و صادقی که که همواره با حساسیت خاصی گره گشای مشکلات مردم و منشا خدمات ارزنده در امور شهری، اجتماعی و فرهنگی مرکز استان بوده است.


این جانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به شما خانواده محترم، همسر داغدار آن زنده یاد و فرزندانش، بستگان، فامیل و آشنایان، اعضای محترم شورای شهر ساری، شهردار محترم، کارکنان محترم و خدوم شورا و شهرداری ساری، از خداوند سبحان، غفران و آمرزش الهی برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسالت دارم.


سید علی اکبر طاهایی،استاندار مازندران

*شفقت:درگذشت بهروش موجب تاثر وتکدر شد

 خانواده مكرم زنده ياد بهروش،سلام عليكم

درگذشت تالم انگیز جناب آقاي سيد علي بهروش که سال های متمادی منشا خدمات ارزشمند و ماندگار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مومن و شریف ساري بود به همراه دو فرزند دلبندش ، موجب تاثر و تکدر اینجانب، تمامی مردم قدرشناس استان به ويژه شهر ساري گردید.

 نيك می دانم که دل متوکل تان همواره در برابر تقدیر حضرت حق تسلیم و رضایت تان از مشیت الهی تسلی بخش قلب داغدارتان می باشد ، لذا به رسم ادب بر خود فرض می دانم که مراتب تسليت و هم دردي خود را در اين مصیبت اعلام نمايم.

از خداي سبحان برای درگذشتگان اين حادثه جانسوز، آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزز صبر و اجر همراه با طول عمر با عزت و موفقیت مسألت دارم.

ابوطالب شفقت

*کریمی:تکریم تلاش بهروش وظیفه همه است

 خانواده محترم بهروش، سلام عليكم

مصيبت جانسوز درگذشت زنده ياد سيد علي بهروش، فرزند خدوم مردم شريف ساري، و دو فرزند برومندش را به شما خانواده ي محترم و همسر داغدار آن زنده ياد، فرزندان معزز، نماينده معظم ولي فقيه در استان، استاندار محترم، اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر ساري، شهردار محترم و كاركنان محترم شورا و شهرداري و مردم مومن مركز استان تسليت عرض مي نمايم ، از خداوند بزرگ آمرزش و غفران براي آن مرحوم و صبر و شكيبايي براي بازماندگان مسالت دارم.

 تكريم تلاش خالصانه و پاسداشت خدمات ارزنده ي ايشان در ادوار شوراي اسلامي شهر ساري، وظيفه ي اخلاقی شهروندان و همه ي نوع دوستان است، تكريم و تجليل انسان كاردان و صادقي كه تصوير تلاش ها و مجاهدت هايش در اذهان مردم مركز استان، باقي و نام نيك اين خدمت گذار مردمي، هميشه ي دوران در دل همشهريانش زنده خواهد ماند.

 رجا واثق داريم زنده ياد بهروش و فرزندان مرحومش، پس از يك ماه عبادت و خودسازي و زلال كردن جان و تن در جويبارماه مبارك رمضان، اينك از رحمت و فضل الهی، متنعم و با اولیاء الهي محشور باشند، ان شاء الله .

سيد محمد كريمي،رييس كل بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران