جمعه 3 شهريور 1391-18:11

آقای استاندار!چرا وعده می دهید و عمل نمی کنید؟-دامادی

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت:عملکرد سازه هایی که برای جلوگیری از سیل بنا شد،کارشناسی نیست/اینکه در هفته دولت طرحی را افتتاح کنیم،دردی را از مردم درمان نخواهد کرد/مردم چه گناهي دارند که طعمه افتتاح های غیر کارشناسی برخی از مسولان می شوند؟(گزارش تصویری مازندنومه از سیل اخیر میاندرود و بازدید نمایندگان منطقه)


مازندنومه:محمد دامادي نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي در بازديد از مناطق سيل زده میاندرود اظهار داشت: عملکرد سازه هایی که برای جلوگیری از سیل بنا شد به هیچ وجه کارشناسی شده نیست و هر مهندسی به راحتی می تواند این حرف را تایید کند.

این نماینده مجلس ادامه داد : جنبه ايمني و فنی در طراحي سازه ها لحاظ نشده است و بنیاد مسکن و مسئولان اجرايي باید پاسخ گو باشند.

به گزارش مازندنومه،دامادی ابراز داشت : اینکه در هفته دولت یا مناسبت دیگری طرحی را افتتاح کنیم دردی را از مردم درمان نخواهد کرد و گاهی افتتاح این طرح ها بلای جان مردم می شود.

وي با بيان اينكه مردم چه گناهي دارند که طعمه افتتاح های غیر کارشناسی برخی از مسولان می شوند افزود: در قبال خساراتی که وارد شد و مزارع و خانه های مردم زیر آب رفت چه کسی باید پاسخ گو باشد؟

نماينده مردم شهرستان هاي ساري و مياندرود خطاب به استاندار گفت : چرا به این مردم وعده می دهید اما عمل نمی کنید؟

وي افزود: آقای استاندار که در مرکز استان و در فاصله 10 كيلومتري مياندرود هستند پس کی قرار است این طرح ها، اجرایی و مشكلات به شكل ریشه ای حل شود؟!

دامادي گفت:مردم از ما انتظار دارند و بنده به طور جدی پیگیر مسائل به وجود آمده خواهم بود.

زیر گذر در حال احداث جامخانه،بعد از سیل!