يکشنبه 26 شهريور 1391-0:46

در کنار شما هستم-احمدی لاشکی

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت:کلاردشت مهد فرهنگ و دارای تمدنی ارزشمند است/مسوولان کلاردشت با مردم همراهی کنند تا برگزاری برنامه های بومی و محلی در روستاها بیشتر شود/مسافران از کنده کاری های کلاردشت تعجب کردند/امیدوارم به زودی کلاردشت را گازدار ببینیم.


مازندنومه،خبر ارسالی دفتر ارتباطات مردمی نماینده چالوس و نوشهر:نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در پایان اولین جشنواره غذا در دانشگاه گلدشت کلاردشت طی سخنانی با اشاره به این موضوع که امروز با حضور در این جشنواره بابت این همه هنر و زیبایی لذت بردم،گفت: همه اینها نشان از این دارد که کلاردشت مهد فرهنگ و تمدن است و جلوه های ارزشمند فرهنگی را می توان در هنر دست و آثار هنری موجود در غرفه های این جشنواره دید.

 قاسم احمدی لاشکی اظهار داشت: با بازدیدی که از غرفه ها داشتم درک کردم که با حداقل امکانات چنین جشنواره ای را انجام دادید و چقدر زیبا بود که در حاشیه جشنواره غذا در قالب غرفه های مختلف، هنر فرش کلاردشت ، ادوات و وسایل قدیم کار و زندگی را به نمایش گذاشتید که جذابیت خاصی داشت.

 وي با اشاره به این که به عنوان یک شهروند مایه افتخارم بود که این همه زیبایی و هنر را دیدم و لذت بردم،افزود:کسانی که از راه های دور آمدند و فقط گردشگری کلاردشت را می شناختند این فرهنگ غنی مردم کلاردشت زیبا و بزرگ را لمس کردند.

 ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مردم نشان دادند که از این چنین جشنواره هایی استقبال می کنند و برای شان لذت بخش است و به این جهت است که به مسوولین بخش و شهر کلاردشت اعلام می کنم که جشنواره هایی این چنینی که در راستای حفظ و اعتلای فرهنگ اصیل است و هنر و ذوق در آن نمایان می شود را حمایت کنند و خودم نیز شخصا در کنار شما هستم.

 احمدی لاشکی با بیان این که جشنواره غذا در کنار دست پخت خوب و حرفه ای هنرمندان آشپز، هنرهای دیگری را هم در کنار خود آورد و هر مراجعه کننده ای باب تمایل و علاقه اش از فضای جشنواره بهره برد، خاطرنشان كرد:موسیقی محلی که در این برنامه اجرا شد برای نسل قدیم خاطره انگیز و برای نسل جدید هم جالب و هم لذتبخش است.

عضو هیئت رییسه کمیته آموزش پزشکی و آموزش عالی با اشاره به اينكه کلاردشت پتانسیل برگزاری برنامه های این چنینی را دارد اظهار داشت: مسوولان کلاردشت با مردم همراهی کنند تا برگزاری برنامه های بومی و محلی در روستاها بیشتر شود.

نماینده معین مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی وضعیت کنده کاری های معابر کلاردشت را حاصل اقدامات و عملیات گازرسانی عنوان كرد و بيان داشت: مسافران از دیدن این وضعیت متعجب شدند که باید از آنان عذرخواهی کرد و لازم می دانم توضیح دهم که این کنده کاری هابه علت گازرسانی است و 3 تیم در حال کار هستند و در این زمینه تمام تلاشم را خواهم داشت تا بومیان آسیب نبینند و به زودی کلاردشت را گازدار ببینیم.