شنبه 1 مهر 1391-1:7

آغاز مدرسه/سرویس فقط با کارت تردد

بنرهایی در راستای جلوگیری از تردد رانندگان بدون مجوز از سازمان تاکسی رانی برای سرویس های مدارس نصب شده است و افراد متقاضی دریافت کارت تردد می توانند با مراجعه به سازمان تاکسی رانی مجوز تردد بگیرند در غیر این صورت با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.


 مازندنومه،فریبرز سیفی: مدیرعامل سازمان تاکسی رانی بابل گفت:سرویس های مدارس بدون مجوز تردد از سوی بازرسان تاکسی رانی و پلیس راهبر این شهرستان متوقف می شوند.

 "حمید رضا فاضلی"  افزود: براساس دستور العمل ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش کلیه رانندگان سرویس های مدارس با داشتن کارت تردد از سوی سازمان تاکسی رانی حق فعالیت دارند.

وی با بیان این که برای پنج شرکت تاکسی رانی از سوی این سازمان در بابل مجوز برای تردد سرویس های مدارس صادر شده است،ادامه داد:برای بیش از 250 راننده زن و مرد کارت تردد سرویس های مدارس از سوی سازمان تاکسی رانی بابل صادر شد.

 سرپرست سازمان اتوبوسرانی بابل بیان کرد: حدود 75 دستگاه اتوبوس و یک هزارو 818 تاکسی و ون برای تردد دانش آموزان و دانشجویان دختر و پسر در بابل آماده خدمت هستند.

 "فاضلی" با اشاره به اینکه برای اطلاع رسانی، بنرهایی در راستای جلوگیری از تردد رانندگان بدون مجوز از سازمان تاکسی رانی برای سرویس های مدارس نصب شده است؛ افزود: افراد متقاضی دریافت کارت تردد می توانند با مراجعه به سازمان تاکسی رانی مجوز تردد بگیرند در غیر این صورت با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.