دوشنبه 10 مهر 1391-7:14

مسئولان بابل،شنیدن فعال را یاد بگیرند

در همایشی که قرار بود مشکلات بابلکنار مستحق و مظلوم بررسی شود،وقت مان به گوش دادن عملکرد و خاطرات برخی مسوولان ( نمایندگان محترم و فرماندار و بخشدار )تلف شد و نمایشی از حضور بی برنامه و روزمرگی مسئولان بابلی روی صحنه آمد.


مازندنومه؛یادداشت کاربران،خسرو دهقانی:در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی بخش بابل کنار،امام جمعه مرزیکلا به جای مسئولان دولتی و نماینده های مجلس به بیان مشکلات و مسایل منطقه پرداخت. 

امام جمعه محترم در این جلسه زبان گویای مردم شد و دیگران خارج موضوع حرف زدند و طبق معمول،همه مخاطبان را طفل های بی قراری فرض کردند که منتظر شنیدن  نظرات اندیشمندانه شان هستند!

 در کمال ناباوری در همایشی که قرار بود مشکلات بابلکنار مستحق و مظلوم بررسی شود،وقت مان به گوش دادن عملکرد و خاطرات برخی مسوولان ( نمایندگان محترم و فرماندار و بخشدار )تلف شد و نمایشی از حضور بی برنامه و روزمرگی مسئولان بابلی روی صحنه آمد.

نمایندگان مجلس می پرسیدند که چرا وضعیت این چنین است و باید آن گونه باشد! فرماندار هم به ارائه عملکرد خود پرداخت و ذکر یک نکته را فراموش کرده بود که انتخاب بخشدار کارآمد شاید می توانست عملکرد او را در بخش بابل کنار کمی موجه جلوه دهد که متاسفانه این گونه نشد.

مسئولان اجرایی فراموش کردند که یک شهرک یا ناحیه ای صنعتی فعال در بخش بابل کنار می توانست با کمی حمایت و کمی التفات با همه بی تدبیری های کلان مدیریتی و وضعیت آشفته اقتصادی، بیکاری منطقه را کم کند.

  بی توجهی به مشکلات واحدهای موجود،کار را به جایی رساند که تنها حامی مردم و صنعتگران و تولیدکنندگان منطقه، امام جمعه محترم مرزیکلا شد.

ظاهراً فرماندار باید از عملکرد انجام نداده خود دفاع کند و نمایندگان نیز فراموش کردند که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هستند و باید پاسخگوی این همه جفایی باشند که در حق مردم شریف و انقلابی بابل کنار روا داشته می شود.

 مسئولان بابل باید شنیدن فعال را یاد بگیرند و بدانند مردم شریف بابلکنار از سخنان تکراری خسته شده اند.

 تغییر شیوه های تکراری و بی حاصل اداره امور شاید بتواند گویای عملکردتان در آینده شود،نه گزارش دادن های تکراری.

 در اینجا لازم است از امام جمعه محترم که به عنوان زبان گویای بخش بابلکنار عمل نمودند تشکر شود،زیرا زبان گویا نتیجه شنیدن پویا است.