پنجشنبه 13 مهر 1391-1:34

مترسک مزرعه من زیباست

سومین دوره فراخوان نقاشی کودکان روستاهای ایران همزمان با روز جهانی کودک که با شعار « کتابی که در انتظارتان است پیدایش کنید » نام گرفته، برگزار می شود/موضوع جشنواره مترسک مزرعه من زیباست،نام گرفته و فقط کودکان روستاها می توانند در این جشنواره شرکت کنند.


مازندنومه،خبر ارسالی مهمان،جلال الدین مشمولی:دبیرخانه هنر در روستا سومین دوره فراخوان نقاشی کودکان روستاهای ایران را همزمان با روز جهانی کودک با شعار « کتابی که در انتظارتان است پیدایش کنید »برگزار می کند.

موضوع جشنواره "مترسک مزرعه من زیباست"،نام گرفته و فقط کودکان روستاها می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

در این فراخوان از هر شرکت کننده حداکثر 2 اثر پذیرفته می شود و تکنیک و اجرا و ابزار کار آزاد است.

 شرایط سنی برای شرکت کننده ها از 4 تا 12 سال و زمان ارسال از 16 مهر تا 16 آذر ماه 1391تعیین شده است.


قابل ذکر است که این جشنواره به هیچ وجه رقابتی نیست و آثار هم عودت داده نمی شود.

دبیرخانه جشنواره اعلام کرده که نام و نام خانوادگی، سن شرکت کننده ، آدرس پستی به همراه کد پستی ، نام استان، شهر و روستایی که در آن زندگی می کنید و شماره تماس مربوطه درپشت اثر الزامی است.

هم چنین گفته شده که تمام آثار چه انتخاب شده و چه انتخاب نشده در دبیرخانه جشنواره هنر در روستا آرشیو خواهد شد و آثار ارسالی و نام شرکت کنندگان تحت عنوان اولین پایگاه هنرمندان روستاهای ایران در دبیرخانه جشنواره هنر در روستا به ثبت خواهد رسید.


گفتنی است این آثار شده به همراه 6000 اثری که در برنامه های گذشته در دبیرخانه جشنواره آرشیو شده به عنوان اولین بانک تخصصی هنرمندان جوان روستاهای ایران معرفی خواهند شد.

آدرس دبیرخانه قائم شهر ، خیابان ساری ، روستای کوتنا ، صندوق پستی 44464-47681 اعلام شده است.