شنبه 29 مهر 1391-22:57

احمدی لاشکی:می خواهیم استان و مسئولان مستقلی داشته باشیم

 نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس از پیگیری تشکیل استان جدید در غرب مازندران همزمان با سفر چهارم هیئت دولت به این استان خبر داد/از نظر علمی در رتبه هجدم جهانی قرار داریم و حتی از کشور سوئد هم پیش افتادیم+عکس


مازندنومه،محمد حسین ملایی کندلوسی: نماینده مردم نوشهر و چالوس و نماینده معین مجلس شورای اسلامی در رامسر ،تنکابن و عباس آباد در جلسه شورای اداری رامسر طی سخنانی اظهار داشت: مسئولیتی که امروز به ما داده می شود باید در راه خدمت به مردم آن را به کار بگیریم.

قاسم احمدی افزود:اکنون از نظر علمی در رتبه هجدم جهانی قرار داریم و حتی از کشور سوئد هم پیش افتادیم اما دشمن دوست ندارد این موفقیت های ما را ببیند و همواره در صدد ضربه زدن به کشورمان است.

 نماینده معین مجلس شورای اسلامی در رامسر ، تنکابن و عباس آباد به پروژه های نیمه تمام دولت در این منطقه اشاره کرد و گفت: پروژه نیمه تمام تصفیه خانه و فرودگاه رامسر باید به اتمام رسیده و به بهره برداری کامل برسد.

 وی در ادامه در خصوص استان شدن غرب مازندران عنوان کرد: استان جدید خواسته به حق مردم غرب مازندران است،هر چند شاید به مذاق عده ای خوش نیاید و حتی موضع گیری کنند اما باید این حقیقت را بپذیرند.

 احمدی بیان کرد: اعتقاد داریم چون فاصله ما با مرکز استان زیاد است بنابراین رسیدگی به غرب مازندران سخت است ،البته این بدان معنا نیست که مرکز استان این طرف را نمی بیند بلکه معتقدیم عملا رسیدگی سخت است.

 وی افزود: می خواهیم استان و مسئولان مستقلی داشته باشیم که بتوانند پاسخگو باشند و دیگر حرف از اینکه فشارکار ، فضا و جمعیت استان زیاد است و نمی توان از پس همه اینها برآمد ، وجود نداشته باشد.

 این مسئول عنوان کرد: باید بتوان به راحتی به مردم سرویس دهی کرد بنابراین با ظرفیت محدودتر قطعا می توان خدمات بیشتری به مردم رساند.

 نماینده مردم نوشهر و چالوس  و نماینده معین مجلس شورای اسلامی در رامسر ، تنکابن و عباس آباد تصریح کرد: در سفر چهارم هیئت دولت به مازندران با برنامه و مکتوب خواسته به حق مردم غرب مازندران را پی گیری خواهیم کرد.